Topic NK 2011 aangepast naar NK 2012 ?????

Zoals een hoop rijders al weten die dit jaar 2011 hebben mee gedaan aan het NK.
Gaan Ton en ik er mee stoppen met de sectie te draaien in 2012.
Wij hebben dit op het laatste NK te Deventer aangegeven.

Wij hopen wel dat er weer mensen opstaan om de sectie weer verder te draaien.

Wij hebben het de afgelopen 3 (Ton) en ik 2 (Patrick) samen met plezier gedaan.
en willen jullie bedanken voor het bezoeken van de NK's die er waren.

Gr Patrick & Ton
 
Patrick en Ton, bedankt voor de inzet de afgelopen jaren:pim:!. Het was een leuk seizoen. Er is één race verregent dus daar hebben we zeer geluk mee gehad.
 
Patrick & Ton, jullie ook hartstikke bedankt voor de inzet en motivatie de afgelopen jaren !!
Super !!


Tot op de Nomac avond !!


Rob Janssen.
 
Hierbij wil ik trouwens dan gelijk even vragen wie er komend seizoen (2012) wil gaan deelnemen aan de NK's ??

En zo ja, hoe zou je het NK seizoen 2012 graag ingevuld zien worden met betrekking tot het dagprogramma en met betrekking tot de reglementen etc. ??


Rob Janssen.
 
Indien onze club lid word van de Nomac en ik een beetje rond kan komen met de Pro10, wil ik daarmee NK gaan rijden.
Voor de TC en F1 blijf ik DTC rijden.
Voor mij mag de Pro10 er uit blijven zien zo als afgelopen jaar.
10.5 motor en de kappen die dit jaar ook zijn gebruikt en niet de 1:8 Lola of aanverwante kappen.
Misschien leuk voor MOD maar in mijn ogen oerlelijk om te zien.
Moch onze club geen Nomac lid worden dan ga ik voor de licentie verhuizen naar een andere club zoals MACH of AMCA.

mvg Roy


Hierbij wil ik trouwens dan gelijk even vragen wie er komend seizoen (2012) wil gaan deelnemen aan de NK's ??

En zo ja, hoe zou je het NK seizoen 2012 graag ingevuld zien worden met betrekking tot het dagprogramma en met betrekking tot de reglementen etc. ??


Rob Janssen.
 
Hierbij wil ik trouwens dan gelijk even vragen wie er komend seizoen (2012) wil gaan deelnemen aan de NK's ??

En zo ja, hoe zou je het NK seizoen 2012 graag ingevuld zien worden met betrekking tot het dagprogramma en met betrekking tot de reglementen etc. ??


Rob Janssen.

als relatieve nieuwkomer (in deze klasse) zou ik graag in 2012 een paar NK wedstrijden meerijden (naast de clubwedstrijden op de MACH), de mogelijkheid tot deelname dus graag openhouden voor 'gastrijders' die niet voor het hele seizoen willen betalen. Qua regelementen, eenvoudig houden, ik ga stockklasse rijden, dus de cirtix regelaar en 13.5 motor heb ik in bezit (en velen met mij geloof ik). Bandjes vastleggen en verder in modified alles motoren/regelaren toestaan. Eh, lijkt een beetje op het ETS gebeuren bedenk ik me ;-).

Ik denk dat ik nog wel een paar rijders ken die net als ik, rijervaring hebben, maar nog niet in deze klasse rijden. Kijkend vanuit onze ervaring met andere racecups hoop ik dat jullie het zo eenvoudig mogelijk houden zonder teveel drempels. Succes aan diegene die het gaan oppakken in 2012!
 
Hierbij wil ik trouwens dan gelijk even vragen wie er komend seizoen (2012) wil gaan deelnemen aan de NK's ??

En zo ja, hoe zou je het NK seizoen 2012 graag ingevuld zien worden met betrekking tot het dagprogramma en met betrekking tot de reglementen etc. ??


Rob Janssen.

Mijn voorkeur gaat uit naar:
Gear ratio vrij in de stock, verder niets wijzigen.
 
Indien onze club lid word van de Nomac en ik een beetje rond kan komen met de Pro10, wil ik daarmee NK gaan rijden.
Voor de TC en F1 blijf ik DTC rijden.
Voor mij mag de Pro10 er uit blijven zien zo als afgelopen jaar.
10.5 motor en de kappen die dit jaar ook zijn gebruikt en niet de 1:8 Lola of aanverwante kappen.
Misschien leuk voor MOD maar in mijn ogen oerlelijk om te zien.
Moch onze club geen Nomac lid worden dan ga ik voor de licentie verhuizen naar een andere club zoals MACH of AMCA.

mvg Roy

wel leuk te lezen dat je onder voorbehoud mee wilt doen met de pro10! Regelementair gaat het geloof ik wel leuk zo. Als ik de andere rijders een beetje goed inschat zijn de lola's geen discussiepunt.
 
Thanks:cool:

Wat ik al zei, als ik een beetje rond kan komen is dit zeker een klasse die ik wil gaan rijden mits werk geen roet in het eten gooit;)

mvg Roy

wel leuk te lezen dat je onder voorbehoud mee wilt doen met de pro10! Regelementair gaat het geloof ik wel leuk zo. Als ik de andere rijders een beetje goed inschat zijn de lola's geen discussiepunt.
 
Ik ga sowieso aankomend jaar de nk rijden in de stock klasse en die sugestie van chris vind ik perfect gear ratio vrij.

Groeten

John
 
Voordat je aanpassingen aan de reglementen gaat verzinnen mag het duidelijk zijn dat er eerst ook vervangende mensen voor Tom en Patrick moeten komen, zonder een sectiebestuur ook geen NK.....

Aan jullie dus de vraag (zoals eerder door Patrick al aangegeven) wie het gaat overnemen.
 
Voordat je aanpassingen aan de reglementen gaat verzinnen mag het duidelijk zijn dat er eerst ook vervangende mensen voor Tom en Patrick moeten komen, zonder een sectiebestuur ook geen NK.....

Aan jullie dus de vraag (zoals eerder door Patrick al aangegeven) wie het gaat overnemen.



Ik snap je punt...

Ik benader het echter andersom... Als er geen rijders zijn die uberhaupt Nk's willen rijden hoeft er ook geen sectiebestuur op te staan ;) !
Vandaar dat ik de vraag stelde wie er NK's wil rijden en onder welke reglementen ze dit willen doen...
 
Ik zit nu al een tijdje te broeden op een idee om het NK niet meer over 6 losse races te laten verlopen maar één grote race en dan drie dagen ofzo. Zodoende komen er misschien meer rijders op af en weet je meteen aan het eind van de race wie zich NK mag noemen. Je kan dan elk jaar een ander circuit kiezen bijvoorbeeld.

Wat ik nu wel vaker hoorde is dat de NK races meer op verkapte open clubwedstrijden leken en ik denk dat als je het comprimeerd dat er dan meer mee gedaan kan worden.

Weet niet hoe de rest hier tegenover staat natuurlijk en het idee zal nog verder uitgewerkt moeten worden maar goed, ik gooi het nu alvast even in de groep...
 
Je bedoeld een verkapt ETS concept alleen dan voor de NL rijders?.
Wat je hiermee bereikt is dat je een hoop andere race series niet in de "weg" zit idd.
Aan de andere kant is het dan, als je op dat moment een slechte dag hebt of mega pech terwijl je wel in de top thuis hoort, geen kans meer maakt.
Idee is idd erg mooi maar je kansen verkleinen.
Dat gezegt zal het competitie gevoel dan wel weer groter worden:cool:

mvg Roy


Ik zit nu al een tijdje te broeden op een idee om het NK niet meer over 6 losse races te laten verlopen maar één grote race en dan drie dagen ofzo. Zodoende komen er misschien meer rijders op af en weet je meteen aan het eind van de race wie zich NK mag noemen. Je kan dan elk jaar een ander circuit kiezen bijvoorbeeld.

Wat ik nu wel vaker hoorde is dat de NK races meer op verkapte open clubwedstrijden leken en ik denk dat als je het comprimeerd dat er dan meer mee gedaan kan worden.

Weet niet hoe de rest hier tegenover staat natuurlijk en het idee zal nog verder uitgewerkt moeten worden maar goed, ik gooi het nu alvast even in de groep...
 
Bedoelde dus de de zin welkom touringcar cup en was niet op de hoogte van deze andere cups.
Plus je vergat er 1;)
Welkom Pro10 cup:cool:
Of worden de Pto10 niet samen met de TC tijdens 1 NK dag gereden?

mvg Roy


wat snapt u niet..
buggy cup
truggy cup
beide wedstrijden waar je per wedstrijd kan inschrijven zonder de jaarlijkse verplichte kosten.
aan t eind van t jaar een kampioen.
 
Aan de andere kant is het dan, als je op dat moment een slechte dag hebt of mega pech terwijl je wel in de top thuis hoort, geen kans meer maakt.

Tja, en als je geen regenauto hebt of een paar races niet kan rijden door werk of omstandigheden dan sla je ook de plank mis. Nu kan je alles plannen op dat ene weekend en alles in orde maken daarvoor.

Daarnaast kan je de race ook plannen in een periode dat het mooi weer is zodat die factor ook meezit. (al weet je dat nooit natuurlijk in NL)
 
Back
Top