Traxxas SLASH topic

Even een vraagje voor de kenners( had geen tijd meer om de auto te strippen, moest gaan werken); auto ging over de kop en daarna deed ie niets meer...althans als je gas geeft begint de pinion te schudden en tikken, diff.kapot zeker? Tenminste ik hoop niet dat het de motor zelf is.....

ga ik zeker volgen, ik heb namelijk het zelfde probleem ook mijn diff etc, ik heb mijn slipper wat losser gezet ( veelen op het forum zijden me dat ) ik heb efe gereden en mijn gear was volledig ontstript ; dus zeker niet losser zetten die slipper. ik heb een nieuw besteld bij rc liquid en normaal zou die morgen moeten toekomen. zaterdag ga ik naar een ervaren rc rijder en vragen om mijn diff te controleren. ik zal zeker foto's posten, ik hoop dat jij dat ook doet :D:D:D van elkaar leren we best veel :D

Groeten
 
Even een vraagje voor de kenners( had geen tijd meer om de auto te strippen, moest gaan werken); auto ging over de kop en daarna deed ie niets meer...althans als je gas geeft begint de pinion te schudden en tikken, diff.kapot zeker? Tenminste ik hoop niet dat het de motor zelf is.....

Gisteren eindelijk de tijd gehad om eens te kijken naar dit euvel......mijn oog viel opeens op een losse motorkabel :confused:......(was losgekomen uit de plug na een harde klapper)....dus alles weer vastgebraden en raad eens....gaan als een jekko weer :D!

BTW...niemand interesse in een nieuwe Integy zwart gepoedercoate rolkooi voor z'n 2wd Slash?
 
ga ik zeker volgen, ik heb namelijk het zelfde probleem ook mijn diff etc, ik heb mijn slipper wat losser gezet ( veelen op het forum zijden me dat ) ik heb efe gereden en mijn gear was volledig ontstript ; dus zeker niet losser zetten die slipper. ik heb een nieuw besteld bij rc liquid en normaal zou die morgen moeten toekomen. zaterdag ga ik naar een ervaren rc rijder en vragen om mijn diff te controleren. ik zal zeker foto's posten, ik hoop dat jij dat ook doet :D:D:D van elkaar leren we best veel :D

Groeten

Zie mijn reactie, bij mij was het niet het diff. achteraf......(scheelde me weer een uurtje prullen ;))
 
Hoi allemaal ik ben nieuw op dit forum en heb vooral een paar vragen wat betreft de Traxxas slash zie het zelf als een nieuwe hobby die ik aanpak en wil er vooral gewoon wat vrije tijd mee doden samen met mijn kleine broertje want die zag de nieuwe hobby van zijn zus ook wel zitten.

Maar goed na veel reviews te lezen op internet kom ik toch telkens terug bij de slash en aangezien mijn broertje van het ruigere werk houd leek me een slash aanschaffen de beste keuze.

Wil niet prof er wedstrijden mee rijden omdat allereerst mijn broertje daar te jong voor is en ik als vrouw zijnde me volgens mij niet kan staande houden tussen alle mannen wat ik overgens mis kan hebben.

Maar goed mijn oog viel vooral op de slash 4x4 brusless en een kennis van ons die er ook het nodige vanaf weet kon mijn helaas niet echt op weg helpen omdat hij niet ofroad raced maar onroad raced

De slash 4x4 lijkt me al een goede keuze maar ook daar heb je genoeg versies in een versie die me het meeste aansprak was de 4x4 slash ultimate vooral omdat die overal gewoon standaard al erg goed in elkaar zit als ik de amerikanen met hun reviews moet geloven.

Mijn vraag is dus eigenlijk of ik daar een goede koop aan doet of dat ik beter een standaard slash 4x4 kan aanschaffen en dan zelf met andere misschien betere parts hem kunt upgraden.

k hoop dat jullie slash experts mij wat raad kunnen geven welke ik het beste kan aanschaffen alvast vriendelijk bedankt

pinklady
 
Hoi allemaal ik ben nieuw op dit forum en heb vooral een paar vragen wat betreft de Traxxas slash zie het zelf als een nieuwe hobby die ik aanpak en wil er vooral gewoon wat vrije tijd mee doden samen met mijn kleine broertje want die zag de nieuwe hobby van zijn zus ook wel zitten.

Maar goed na veel reviews te lezen op internet kom ik toch telkens terug bij de slash en aangezien mijn broertje van het ruigere werk houd leek me een slash aanschaffen de beste keuze.

Wil niet prof er wedstrijden mee rijden omdat allereerst mijn broertje daar te jong voor is en ik als vrouw zijnde me volgens mij niet kan staande houden tussen alle mannen wat ik overgens mis kan hebben.

Maar goed mijn oog viel vooral op de slash 4x4 brusless en een kennis van ons die er ook het nodige vanaf weet kon mijn helaas niet echt op weg helpen omdat hij niet ofroad raced maar onroad raced

De slash 4x4 lijkt me al een goede keuze maar ook daar heb je genoeg versies in een versie die me het meeste aansprak was de 4x4 slash ultimate vooral omdat die overal gewoon standaard al erg goed in elkaar zit als ik de amerikanen met hun reviews moet geloven.

Mijn vraag is dus eigenlijk of ik daar een goede koop aan doet of dat ik beter een standaard slash 4x4 kan aanschaffen en dan zelf met andere misschien betere parts hem kunt upgraden.

k hoop dat jullie slash experts mij wat raad kunnen geven welke ik het beste kan aanschaffen alvast vriendelijk bedankt

pinklady

Even in het Slash 4x4 topic vragen :D.....dit is het 2wd gedeelte:eek:
 
Ik wil een nieuwe batterij kopen voor mijn slash 2wd met een hobbywing 60a. Het is voor compititie welke koop ik best, zodat hij ook in mijn chassis geraakt !

MVG
 
In een slash past zo'n beetje alles 2S hardcase. Je hebt een rechthoekige bak en een handige strip die de accu op zijn plek houdt waarbij de aansluitingen van een platte accu mooi vrij blijven.
 
Hoi allemaal ik ben nieuw op dit forum en heb vooral een paar vragen wat betreft de Traxxas slash.......

k hoop dat jullie slash experts mij wat raad kunnen geven welke ik het beste kan aanschaffen alvast vriendelijk bedankt

pinklady

Op zich zit je vraag wel op de goede plek aangezien mijn advies is om te beginnen met iets simpelers zoals de gewone Slash 2wd.
wat je zeker in het begin wil is vnl rijden en de Slash 4x4 heeft gewoon wat meer onderhoud nodig er gaat wat sneller iets stuk. als het eenmaal rijdt rijdt het wel makkelijker vanwege de 4x4 natuurlijk. Ik heb igg persoonlijk ervaren dat ik zoveel geld ben gaan uitgeven omhet ding heel te houden dat ik'm verkocht heb. De Slash 2 wd heb ik gehouden alhoewel die nu ook helemaal getuned is.
Echter, ik vind dat een Traxxas auto nit geschikt is om hard mee te rijden, het meeste is van plastic en er zit snel veel speling op de bewegen delen. De Slash en Stampede, Rustler (allemaal achterwiel aangedreven) Zijn om te beginnen wel beter. Minder ingewikkeld maar wel moeilijker te rijden, dus het dwingt je om gecontroleerd om te gaan mt stuur en gas.

Lees anders even wat beginners topics door. Jouw vraag is al vaker gesteld. start desnoods een nieuw topic met jouw vraag en vermeld je specifieke situatie. Mocht je je als vrouw niet comfortabel voelen met sleutelen/helpen zou je ook naar een club kunnen gaan met je broertje. Uit welke regio kom je?
 
Laatst bewerkt:
soms rijdt de slash niet niet weg als ik gas geef terwijl de accu wel helemaal vol zit, hebben jullie een idee hoe dit kan komen?
ik heb het al een tijdje maar door de studie en alles ben ik er nooit mee verder gegaan
 
Back
Top