Team associated B4.1

Bedankt,

Eerste plaats geëindigd, Parcours terug moeten vegen voor meer grip te hebben.
Er lag redelijk wat stof.

Ook een Kyosho Optima Mid gekregen van de voorzitter van de club :)
 
Gefeliciteerd!
Kijk voor de Optima eens bij de Kyosho topics van indoorvlieger, die reviseert er op het moment ook een geloof ik.
 
Bedankt,

Eerste plaats geëindigd, Parcours terug moeten vegen voor meer grip te hebben.
Er lag redelijk wat stof.

Ook een Kyosho Optima Mid gekregen van de voorzitter van de club :)

Da's een leuke prijs. Zoals ruud terecht opmerkt, foto's zijn zeker welkom in het Kyosho algemeen topic.
 
gefeliciteerd!!!

Leuke prijs ook, die Optima, alhoewel het natuurlijk wel een beetje vreemd gaan is als Asso-rijder haha. ;-)

Ik heb eind van deze maand mijn grote wedstrijd.. hoop dan wat filmpjes te kunnen maken.. middels bril cam.. ;-)
 
gefeliciteerd!!!

Leuke prijs ook, die Optima, alhoewel het natuurlijk wel een beetje vreemd gaan is als Asso-rijder haha. ;-)

Ik heb eind van deze maand mijn grote wedstrijd.. hoop dan wat filmpjes te kunnen maken.. middels bril cam.. ;-)

Het is nooit te laat voor een echte auto. ;)


Maar je hebt gelijk, kun je niets mee, snel verkopen aan een mede-forum-lid. :mrgreen:
 
Nee afgelopen weekend kwam het er niet van en komend weekend zit ook redelijk vol. Hoop dat ik nog aan testen toekom voor het bnk

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition
 
Hey Martijn, heb vanmiddag even gereden bij MVB. Ik heb niet veel tijd om te testen tot aan het BNK, dus heb enkel een kleine wijziging doorgevoerd.

Heb de rijhoogte aan de voorkant aangepast. De achterkant heb ik nog hetzelfde gelaten. Ik heb niet zo'n rijhoogte-meetding dus kon vooral de achterkant erg moeilijk meten.

Maar wow wat een verschil zeg die paar mm, hij ging nu veel beter over de onregelmatigheden op de baan. Normaal gesproken sprong hij alle kanten op, maar nu kon ik zelfs volgas de kombocht in. Voorheen stuiterde hij dan weg en bleef hij hangen aan een randje (overgang klein naar tapijt).

Ook de gaatjes in de Calibers-banden hielp goed. De banden werde niet meer opgeblazen maar bleven de normale grootte.

Enkel nog even schroefjes en lagers nalopen en dan volgende week wedstrijd.
 
Ja goede grip met calibers. Met goose bumps totaal geen grip. Voorgeschreven band voor bnk zijn proline calibers dus gelukkig had ik daar goede grip mee.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition
 
Nog gaan rijden?

Ik heb woensdag eens op een astro track gereden. Was wel eens leuk, zo veel grip haha.
Zojuist mn B4.2 helemaal uit elkaar gehaald, diffs en shocks terug herbouwd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Martijn,

Helaas moest ik het BNK aan mij voorbij laten gaan door omstandigheden. Om toch maar wat aan de hobby te kunnen doen, heb ik mijn B4.1 ook schoongemaakt..

Niet zo grondig als die van jou, maar dat hoefde ook niet hij was enkel wat stoffig.

Ik las ergens dat je je auto prima kan schoonmaken met PTFE spray (siliconenspray) en dat het dan in tegenstelling tot WD40 niet al te veel vuil aantrekt en zelfs makkelijker schoon te maken is.

Mijn auto heb ik hier en daar ingespoten en gepoetst met een oude tandenborstel met PTFE spray en hij ziet er weer uit als nieuw. Hij voelt niet vettig aan, dit ook weer in tegenstelling tot het gebruik van WD40.

20130825_185424.jpg


20130825_185409.jpg


20130825_185358.jpg


20130825_185332.jpg
 
kan je op astro die mannen met hun mid-motor buggy's volgen met de B4.1?

Er waren geen mid-motor buggy's op het parcours aan het rijden.
Heb horen zeggen dat de snelste rondetijd +/- 26.5 is en ik dee zelfs 27.4sec
met 17.5 motor die lichtjes geboost is
Dus ja, ik denk dat het zeer goed mogelijk is om ze te kunnen volgen.

Zeker als ik een 8.5 motor in mn B4.2 steek en nog een beetje meer aan de setup sleutel, had niets veranderd aan mn setup die ik normaal gebruik ok aarde.. enkel de C-hubs gestoken van achter :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Martijn,

Helaas moest ik het BNK aan mij voorbij laten gaan door omstandigheden. Om toch maar wat aan de hobby te kunnen doen, heb ik mijn B4.1 ook schoongemaakt..

Niet zo grondig als die van jou, maar dat hoefde ook niet hij was enkel wat stoffig.

Ik las ergens dat je je auto prima kan schoonmaken met PTFE spray (siliconenspray) en dat het dan in tegenstelling tot WD40 niet al te veel vuil aantrekt en zelfs makkelijker schoon te maken is.

Mijn auto heb ik hier en daar ingespoten en gepoetst met een oude tandenborstel met PTFE spray en hij ziet er weer uit als nieuw. Hij voelt niet vettig aan, dit ook weer in tegenstelling tot het gebruik van WD40.

20130825_185424.jpg


20130825_185409.jpg


20130825_185358.jpg


20130825_185332.jpg

Spijtig van het BNK..

Ziet er idd erg mooi uit.
Precies nieuw, waar koop je die teflon spray? Ga ik mssn ook eens proberen.

Vandaag de Jconcepts Fin Turnbuckles en de nieuwe ballcups van Jconcepts besteld. Kan al niet meer wachten :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo een vraagje,
Iets terug word er gesproken over 25wt shock fluid, op mijn potekkes staat bijvoorbeeld 200 of 400 weet iemand waar een lijste staat waar die wt waardes vergeleken worden met die waardes op mijn pottekes?
merci,
 
hallo een vraagje,
Iets terug word er gesproken over 25wt shock fluid, op mijn potekkes staat bijvoorbeeld 200 of 400 weet iemand waar een lijste staat waar die wt waardes vergeleken worden met die waardes op mijn pottekes?
merci,

Zoek op CST to WT conversion en je zal zeker vinden wat je bedoelt.
 
Op petitrc staat er zo een tabel met de verschillende merken.

Ben benieuwd of ik mn velgen en banden nog op tijd ge hebben voor volgende clubrace
Spannend ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top