Oke duidelijk . Vlieg al jaren geen NiMH meer ivm te ver inzakken van voltage .
Losse bec ook niet meer ,al een kist op verloren .
De uitdaging is ook dat alles zijn probleem heeft of geeft
- Nimh zakt in als het ouder wordt, laden is een ding
- zet je ergens een losse bec in, heb je ook weer iets extra's wat kapot kan
- stekkers kunnen nog los rammelen uit de ontvanger
- draden kunnen los/breken
- schakelaars... ondingen. veren rammelen, ding gaat te vroeg zelf op de andere kant staan..
- bec in een regelaar.. leuk, zolang je ruim binnen de marge van regelaar en interne bec zit
- powerbox.. mooi spul, maar duur.. en je moet het wel aansluiten zoals ooit bedoelt is, anders heb je nog de fail safe niet
alles wat je denkt op te lossen, legt de uitdagingen een stukje verder in de lijn bloot
wat vanwege probleem 1 vlot wordt gezien, maar haal probleem 1 weg, en het wordt wel een uitdaging

Ik vlieg het meeste brandstof, 2 kisten op HV (mn nette kisten)
rest op losse bec. bec wel aangepast op het verwachte vermogen, x2
tot nu toe heb ik 1x een kapotte bec gehad in de lucht, verder geen echte bec gerelateerde problemen
1x gebroken batterijdraad.. maar dat kan ook gebeuren zonder bec..
meeste kisten probeer ik zonder schakelaar uit te voeren.. of een digitale schakelaar..
op het eind, alles werkt wel voor iemand..
pak waar je jezelf goed bij voelt.
dan zitten ook de controles beter in je systeem
Bij mij is opletten en scherp zijn op afwijkingen het belangrijkste geweest, heeft me heel erg veel schade bespaard..