35 jarig jubileum Delfzijl

Wij hebben er op onze club ook niemand .
Wel een die het wil gaan doen en op weg er naar is.

En wil je echt 3D,en ? , dan mag je al niet boven de 25 zijn .
Dan komen de herzenzellen al niet meer mee. :mrgreen:

Mvg Johan

Johan.

volgens mij heb jij dus niet veel "herzenzellen " meer LOL
en je bedoelt hiet toch niet onze leuke coole Michael he ?

ik zeg BACK on topic !!!!

Ik hou gewoon van het modelvliegen in het algemeen
en vind alles leuk om te zien
3D vlieger ben ik niet
Meer een schaalvlieger
Maar voral een fun vlieger
Ik vind het schiterend als er een aantal mooie schaalbakken over komen
Maar het vliegen wat Alex en de jongens doen heb ik ook zeer veel respect voor
en ook die dikke 3D kisten vind ik mooi om te zien

Ik hou gewoon van het modelvliegen in het algemeen
en vind alles leuk om te zien
3D vlieger ben ik niet
Meer een schaalvlieger
Maar voral een fun vlieger
Ik vind het schiterend als er een aantal mooie schaalbakken over komen
Maar het vliegen wat Alex en de jongens doen heb ik ook zeer veel respect voor
en ook die dikke 3D kisten vind ik mooi om te zien

Jeroen,

Thanks, wij vinden het ook mooi en leuk om te doen....

MAARUHHH Foei ! jij ook back on topic LOL

Laat iedereen in zijn waarde. De aard van de eerste post is een uitnodiging op een open weekend ten behoeve van een modelvliegclub wat al 35 jaar bestaat met succes. Beslis of je ernaar toe gaat of niet en laat het daarbij.

Laat iedereen in zijn waarde. De aard van de eerste post is een uitnodiging op een open weekend ten behoeve van een modelvliegclub wat al 35 jaar bestaat met succes. Beslis of je ernaar toe gaat of niet en laat het daarbij.

Volledig mee eens, echter wilde ze het groot vieren dan in het in mijn idee niet handig een datum te nemen wanneer er andere grote meetings zijn.

Jij ben ook al een paar keer naar Spaarnwoude geweest en weet hoe gezellig het daar is.

Mijn post was ook om die reden, wij zouden ook naar deze meeting willen alleen valt het samen en Spaarnwoude gaat bij ons voor :)

Als ik het zo lees ken ik al 3 (of misschien 4) plekken reserveren ? :D :D Pieter, Johan, Alexxxzz en Vliegman ? helemaal goed.. eerste colaatje is op mijn rekening.. :D

--== Freddy ==--

Als ik het zo lees ken ik al 3 (of misschien 4) plekken reserveren ? :D :D Pieter, Johan, Alexxxzz en Vliegman ? helemaal goed.. eerste colaatje is op mijn rekening.. :D

--== Freddy ==--

Als Alexxxzz gaat het al niet zo veel meer kosten, maar ja met 3 man een feest vieren is ook maar saai. :celebrate::music::rolling:

als je goed leest gaat alexxx naar spaarnwoude !! gr rich

Jahh... lezen is niet mijn sterkste kant.. :D..

We zien wel wie er wel en wie er niet komen.. We hebben volgens mij al meer als 15 jaar het hemelvaartsweekend als vliegweekend, zal er dit jaar ook wel goed om gaan.. :D..
Misschien het watervliegen bij het schildmeer er weer bij introduceren en er een vliegweek van maken.. hehehe...

--== Freddy ==--

Inmiddels hebben wij geregeld dat er Zaterdag 19 Mei een helicopter aanwezig is voor rondvluchten .. Een rondvlucht kost 25 euro per persoon en er kunnen maximaal 2 personen per vlucht mee.

Verder gaan wij nog op zoek naar andere leuke activiteiten voor deze vlieg 5 daagse
op onze site Radio Model VliegClub Eemsmond kan men zich eventueel voor opgeven voor een helicoptervlucht.

inmiddels zijn er al 30 personen aangemeld hiervoor er kunnen dus nog wel wat bij. Maar let op.. vol = vol ...Ik weet nog niet precies hoeveel personen er kunnen vliegen, maar 60 is een streven .

--== Freddy ==--

En ook het vliegteam van www.wijwillensnoep.nl heeft zich aangemeld om te komen vliegen en droppen.. :D.. Met dank hiervoor.

Wij denken dat we een zeer leuk programma in elkaar kunnen bakken.. Turbine's snoepdroppingen (voor de kids :-) even ter info..), helivlucht.. we zijn nog in conclaaf met enkele duitse helivliegers zowel 3D als schaal.

Er wordt zelfs gebrained om er ook nog een dag watervliegen erbij te introduceren (maar dat is nog bij lange na niet zeker).

--== Freddy ==--

UPDATE..!! :D

Wij hebben enkele standhouders uitgenodigd om op Zaterdag ook een soort van modelbouwbeurs erbij te houden..

Mochten er nog standhouders ge-interesseerd zijn in een gratis stand.. gaarne even per email..
fev@chauffeursforum.nl

Ook aan de kinderen is gedacht.. Een clown (Jacco) zal zorgen voor het vermaak en schminken.

Nog steeds kunnen standhouders zich aanmelden om op Zaterdag met een stand aanwezig te zijn.

Inmiddels zijn de kosten voor de BBQ ook bekend en die zullen € 9.50 per persoon zijn.
Ook zouden wij graag nog aanmeldingen hebben van turbinevliegers.. evenals schaalmodelvliegers.

Zoals eerder aangegeven.. niemand hoeft zich op te geven om de komen kamperen, maar gezien de ruimte die we vrij moeten maken zouden we het wel op prijs stellen.. Daar we opgaves uit Duitsland, België en Nederland hebben houden we er inmiddels al rekening mee dat we extra ruimte moeten gaan reserveren.

En de uitnodiging (printbaar):

rmvce.jpg

Back