Distrubutie is een groot probleem.
Ow? Dan heb ik maandelijks een groot probleem?!

Wat denk je wat er gebeurt als "de leveranciers" banden gaan aanbieden voor 14 euro per set rondom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Distrubutie is een groot probleem.
Wat denk je wat er gebeurt als "de leveranciers" banden gaan aanbieden voor 14 euro per set rondom?
Tot op 0,1mm wil ik ze juist zien eh Hans, anders wil ik ze niet!Hans, Pieter en niet te vergeten Roelof,
3. Hans - die 3 setjes afslijpt op de wensen van de betreffende rijders
Wat zullen die drie ziek zijn als ze niet winnen en de rest mag valsspelen, dan komt er vanzelf weer een vorm van sociale controle naar boven.
Overigens niet onbelangrijk : Op het WK electro outdoor is het pertinent verboden smeer middelen te gebruiken !!!!!! Toch ook niet voor niets . Wij pretenderen een hoogstaande NK competitie te hebben maar dat mag dan geen man (organisatie)kracht kosten ?????
Eigen banden is in de paddock die dag verboden , wedstrijdleiding mag (niet moet) controleren.
Tot op 0,1mm wil ik ze juist zien eh Hans, anders wil ik ze niet!![]()
![]()
Ja leuk, maar op het WK 1:12 mogen we gewoon smeren, en daar zijn de regels zelfs versoepelt....
En voor wat de 1:10 banden betreft zijn er héél veel protest brieven geschreven naar de IFMAR
Ja, okee, goed idee. Maar hoe stel ik de rijhoogte, wieldruk, veerdruk en droop van mijn auto dan in? En de regenbanden dan? Kisslings/aqua's zien er "op het eerste gezicht" uit als gewone banden, tot je dichterbij komt en de andere structuur ziet...
Groet Robert
2. smeren is enkel toegelaten met geurloze producten (dus een band die bij de technische controle duidelijk naar iets anders dan foam ruikt wordt gediskwalificeerd)
In de electro wereld gebruikt men smeermiddelen al tientallen jaren zonder problemen.
Ik zou niet weten wat het voor nadelig effect zou kunnen hebben op onze 1/8 categorie.
Banden wordt door de leverancier op het circuit afgeleverd, ca 170 stel voor 1 wedstrijddagTwee bedenkingen bij het idee van Hans:
+ nieuwe banden uitgedeeld bij heat 1 en 2 zal mijn inziens zonder problemen verlopen. De banden van heat 3 zijn echter problematischer want ga je dan na heat 1 en 2 de banden op naam gaan bijhouden zodat iedereen terug zijn banden krijgt ? Dat is een pak organisatie die ik op een drukke racedag door een rijder niet zie gebeuren.
.
....
Futura smeermiddel is mijn inziens volledig reukloos.
Alle producten die duidelijk naar lijm of ander vervelend spul ruiken lijken mij duidelijk af te keuren.
Banden wordt door de leverancier op het circuit afgeleverd, ca 170 stel voor 1 wedstrijddag
Nee,we nemen geen banden in , blijven gewoon bij de rijder zoals ik in eerdere post heb uitgelegd ,kans op fraude is aanwezig,kans op gesnapt te worden is zeer reeel en dan volgt uitsluiting voor 3 jaar , geen licentie.geen EK's, geen GP's . Als je dat wilt riskeren voor 1 heat ...........
Zie mijn handtekening
Er is genoeg voor het gehele veld BeNeLux.
Kijk, valt mij weer tegen van je...
1) als eerste is dit een reclamepost
2) op Facebook heb je DS beticht van ongewenst reclame maken terwijl je het zelf daar ook doet
3) jij als keihard voorvechter tegen het smeren loopt wel die troep van je nieuwe leverancier te verkopen?