Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben gelukkig niet degene die nee zei er tegenik wil een eerlijke wedstrijd dus keur het goed en het probleem is opgelost. Vind het al belachelijk genoeg dat er hier 10 pagina's vol staan over smeren. Terwijl bijv Dokman het zelf ongetwijfeld op het EK ook zal gaan doen. Als hij het zelf al neit gedaan heeft. Meestal degene die er hard op tegen zijn smeren juist
zie je ook bij nk. iedereen wijst naar iedereen. en de wijzers zijn smeerders
170 sets? Wordt steeds minder.....
?
Ik vindt dat je hier wel erg harde uitspraken doet, Ik ben niet van plan te gaan smeren op de EK40+ ,heb ook nog nooit een gesmeerde wedstrijd gereden , alleen bij de 1/12 indoor electro rij ik met gesmeerde banden ,geen wedstrijden overigens. Je mag best bij mij op de volgende NK mijn banden wisselen voor dezelfde nieuw in het doosje ,graag zelfs, als ik ook mijn eigen banden mag houden ,spaart weer geld uit ,zal vast opgeven waar ik mee rij; Contact on lightweight velgen 35/32 . Kan je ze vast bestellen bij John Ermen. Wie ben jij overigens ,kan geen naam herleiden uit jouw nickname .
Nog wat over slijtage ;onbetwist betekend hogere bochtsnelheden meer slijtage zowel aandrijflijn als motor en dat is niet liniair oftewel 10% hogere snelheden is bv 30% meer slijtage.
Ja, Robin ,er zijn omstandigheden waarbij je met meer grip minder (banden) slijtage heb overigens zal je met drift nooit geen snelle rondetijden draaien ,toch ? Maar of er op de aandrijflijn nu vol vermogen in een bocht op staat of half gas ,scheelt toch zeker slijtage ,maar goed nu rij ik Mugen telt misschien wat meer dan bij andere merken![]()
Goed te horen dat je in principe TEGEN smeren bent en dus mee wilt werken aan een effectief smeerloos systeem waarbij we weer leuk aan het racen kunnen gaan. Zover ik na kan gaan zijn ze toch overal bezig met control tyres te werken ,uiteindelijk zal hier een werkbaar idee uit gaan komen die uit ervaringen zal ontstaan.
Ik zie wel bij electro dat als ik met smeren ook geen goede balans in de auto heb de wegligging ook helemaal naatje is . de basis blijft toch een goed afgestelde auto en als ik zie dat bij sommige de wielophanging (zonder veren) in alle richtingen blijft hangen valt er in dat opzicht voor velen in de basis veel te winnen.
Ik ben wel tegen dat Hans banden gaat uit delen . Anders rijden we om 12 uur nog niet ben ik bang![]()
2 tienden van een seconde scheelt ongeveer 1 km/h gemiddeld op een circuit zoals bv Rucphen.
Normaal dus E=(1/2) mv² = 1/2 . 2,5kg . (71 km/h/3,6)m/s = 485
neem de gemiddelde snelheid 1 km/h trager en je bekomt 470
de energieverhoging die je auto moet aankunnen is 3%.
Vind ik nog meevallen ^^.
Hans, ik ben tegen smeren maar ook tegen die "iedereen gelijke banden".
In mijn contract staat letterlijk "the driver is not allowed to drive another brand of tires in any situation. " dus voor mij stopt het daar dan ook voor de rest van NK...
Nu ik heb al gemerkt dat jullie mij niet gaan missen![]()
Kijk dat is nu eens een duidelijk voorbeeld van hoe een contract opgebouwd is, ik ben blij Robin dat je zoiets als voorbeeld geeft.In mijn contract staat letterlijk "the driver is not allowed to drive another brand of tires in any situation. "
Gemiste kansNu ik heb al gemerkt dat jullie mij niet gaan missen
Leuke berekening maar je vergeet dat de meer benodige energie in de bochten los komt en niet op de rechte delen dus die 3 wordt minimaal een 6 .
Ga ik niet op reageren. Deels snap ik jou wel, maar eender wat ik hierop ga zeggen zal misbegrepen worden ^^Of gewoon je banden contract opzeggen en zelf betalen zoals wij ook doen![]()
ouch ... Arie zal mij wel missen ...Missen ? jouw misschien niet maar je meisje ,ouders ............ -![]()
Kijk dat is nu eens een duidelijk voorbeeld van hoe een conract opgebouwd is, ik ben blij Robin dat je zoiets als voorbeeld geeft.
Als jouw sponsor het belang van een eerlijke competitie onderschijft en de rijder hierin wilt ondersteunen (wat je zelf aangeeft), is het dan mogelijk dat hij jou ook voorziet van controleerbare banden? Ik neem aan dat hij jou graag vooraan ziet rijden en je geselecteerd bent op je rijders kwaliteiten en niet omdat je zo goed banden kunt smeren.
Gemiste kans![]()
Kijk dat is nu eens een duidelijk voorbeeld van hoe een conract opgebouwd is, ik ben blij Robin dat je zoiets als voorbeeld geeft.
Als jouw sponsor het belang van een eerlijke competitie onderschijft en de rijder hierin wilt ondersteunen (wat je zelf aangeeft), is het dan mogelijk dat hij jou ook voorziet van controleerbare banden? Ik neem aan dat hij jou graag vooraan ziet rijden en je geselecteerd bent op je rijders kwaliteiten en niet omdat je zo goed banden kunt smeren.
volgend jaar weer stemmen
Was dat dit jaar ook al niet gedaan Arie??