Bart_Banaan
Forum veteraan
idd. De 1/10 is strak getrokken en heeft een gezonde basis voor groei, dat gaat nu prima..!! ....
Ik zie dat er al 16 licenties zijn aangevraagd... Leuk een wedstrijd serie met 16 man, strak hoor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
idd. De 1/10 is strak getrokken en heeft een gezonde basis voor groei, dat gaat nu prima..!! ....
Netjes hoor, ik had je tot 10 ingeschat...Ik zie dat er al 16 licenties zijn aangevraagd... Leuk een wedstrijd serie met 16 man, strak hoor!
Zit wat in, Hugo kan dat eigenlijk ook prima sturen en die druk maakt het eigenlijk ook wel tof, maar dat is mijn eigen mening.Minder opwarmen en 3 heats, dan vind ik het top.
Nog een voordeel, baaninzetten en elkaar helpen is veel makkelijker dan dat het nu is!
Ideaal, laten we dit systeem nu al invoeren, ik stem voor!
Gewoon een 5000mAh ontvangeraccu erin, en je zou het kunnen redden!
Tja gelijk heb je michel als dit het nivo is in de 1.8 nomac ? Puff.
Dacht toch echt dat het een konings klasse was
Ik Blijf toch maar lekker clubwedstrijdjes rijden voor ik hier mijn geld in steek.
Homo hier en homo daar. Het lijkt wel voetbal)))
Het nadeel van die 4 minuten rijden is dat er niet meer getankt hoeft te worden.
Nu kan je door zuinigere (langzamere?) motoren toch snel quali rijden. Want de zuipers moeten 1 keer tanken, de zuinigere niet.
Heeft mij bijna elke keer een top 5 quali opgeleverd.
Geen tijd tussen kwalificaties ?Duidelijk Dave, zit wat in, dacht dat het huidig 3 minuten was.
Dan gewoon 4 minuten op tijd en aantal ronden rijden en 4 minuten opwarmen.
Zie daar ook geen probleem in, heeft ook niemand last om de 5 minuten te halen..
Iedereen moet in dit geval 1 minuut per kwalificatie inleveren, om elke rijder een finale van 30 minuten te gunnen..!!
Tijdschema met de volgende punten:
- 3 kwalificatie ronden (4 min. kwalificatie, 4 min. opwarmen)
- A, B, C, D, E, F finales voor maximaal 50 man, 15min. tussen alle finales
- beste 2 uit finale kunnen telkens opklimmen
- alle 50 rijden door elkaar heen en zullen per dag op eigen niveau finale rijden van 30min
- Puntentelling volgens NK of Nomac, net waar men in wil strijden, vrije keuze, eventueel 40+cup.?
- Geen uitstel.
De voordelen van dit systeem zijn:
- de kwalificaties blijven hetzelfde, alleen 4 minuten op tijd en ronden, Go Hugo..!!
- iedereen mag kiezen Nomac of NK..40+...?
- veel meer rijtijd voor iedereen
- Baaninzetten en hulp met tanken wordt veel makkelijker
- Iedereen kan opklimmen
- iedereen rijd de finale op eigen niveau (A,B,C,D,E,F 30min.)
- lekker bijna een uur pauze, geeft rust
- kunnen 50 mensen mee doen
- clubs hebben rustig de tijd voor iedereen eten te maken
- Hugo krijgt wat minder rust en dat wordt lachen..lol
- Afhankelijk van de ruimte, mogen Promo rijders instromen.
![]()