Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Nee Roy, zo makkelijk kom je er niet vanaf.

Het nieuwe sectiebestuur zit namelijk te denken aan een passelijk ontgroeningproces voor nieuwe 1/8 rijders.
De stille rijders komen er dan makkelijk vanaf, en degene die met veel bombarie de klasse binnenstappen, die zijn aan de beurt!

En jij hebt die status al bereikt!

:mrgreen:

Nou ik ben er klaar voor....!! van de week maar eens gaan oefenen met de taartschep.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje vreemd dat je foto's plaatst van banden en dan van een zakje met 'special additive'. Als wedstrijd-rijder/-leider zou ik jouw wielen en banden niet meer vertrouwen en jou uitsluiten van competitie als je met deze banden aan de start zou verschijnen.

Beetje vreemd, vooral gezien de commotie die smeren heeft veroorzaakt in de NL 1:8 onroad klasse...

Je kunt er ook de humor van inzien want zo worden ook motoren verkocht met "tuned" op de kop terwijl ze niets anders zijn dan de niet-tuned.

De eerste meters met de taartschep, was en erg leuk weekend.
Moet zeggen dat het een gezellige groep is en het rijden is erg gaaf.

ff leren remmen en de koppeling een hele slag strakker, dan Manten voorbij..

Halve finale:

Finale:

Nk Groningen Real 80.
Ik heb een Geweldige dag gehad.
super sfeertje en zoals op vele grote evenementen weer veel geleerd.
Als het lukt met mijn werk ga ik zeker nog een paar NK 'tjes meepakken.
De Race,,, ? Mijn bak schakelde te laat naar zijn twee en afstelling van de auto was niet top gezien de baan goed was kwa grip.
Maar genoeg gezeurd toch nog tweede geworden in de promo . Ook dank zij mijn pit maat Ido die een goed uitgedokterd tank scenario had uitgedacht voor mijn zwaar drinkende motor :))
Real 80,,NK rijders en Hugo bedankt voor de gezellige Racedag ;)
Groetje's Richard van Gelder

Dan is het een loterij heh, dan win je misschien weer met mazzel...

(maar heb natuurlijk de DIY Kisslings ouwe reus)

• Like
Reactions: M7H
Back