Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben benieuwd naar de vliegeigenschappen van zowel de P-47 als de Spitfire.
@ peter p
Wel ambitieus om gelijk met retracts te beginnen als je nog maar zo kort vliegt. Ik heb wel begrepen dat hij bij het landen snel voorover kiept. Bij de Spitfire lossen ze dit op door bij montage er iets onder de achterste 2 schroefjes te doen waardoor de wielen net iets meer naar voren gericht zijn in uitgeklapte stand (staat wel ergens omschreven op dit forum). Misschien kan dit ook bij de P-47. Wil me er verder niet mee bemoeien, maar zou je niet eerst een beetje oefenen met de vaste wielen? Uit je verhaal begrijp ik dat je nog maar een maandje vliegt en dus nog niet zo heel veel ervaring hebt. Tegen de wind in landen, succes en houdt ons op de hoogte.
Zoals ik al zei, als je meer actie wil koop een lekkere agressieve Mustang en vervang de motor en ESC door een turnigy 3542-1450kv met 60A turnigy plush ESC en een 9x7,5 prop en hij vliegt als een raket! (vreet wel amps, circa 3 minuten bijna alleen maar volgas met 3s 2200amp 40C lipo). Zelf vind ik overigens de Spit ook super om te zien, maar ja dat heb ik ook met de Mustang en de P-47!
@gerrits. Alweer een nieuwe liefhebber, top! (Zeker rcracingtwente)
Gr. Jerry
Ben overigens erg blij dat ik met mijn verhaallijn NIET Off-Topic zit, want zelfs mijn Rare Bear is lid van de Warbird familie.
En dat valt gelukkig allemaal onder de noemer van dit Topic.hihihihihihihihi
Vr Gr Erwin