Algemeen Rally topic

onroadgt8.jpg

Het is gelukt dit is de bijna rtr slash GT8

Dat ziet er strak uit Josh!

Een GT8 lite op basis van een Slash 4x4 heeft ook zo zijn voordelen. Nu zit er een onroad kap op, maar een rally kap past ook. Een kap is dus vooral cosmetisch - de basis blijf een SC truck, en dat is een off road.

Goede performance met 1/10 elektra en 2/3s is toch wel prettig.

1/8 buggy maten voor rally zijn arbitrair, want de meeste dedicated 1/8 rally ontwerpen zijn over het algemeen smaller dan 300mm, dat ziet er ook een stuk mooier uit - lees schaal. Vandaar dat de maten van bv de HPI WR8 nog niet zo gek zijn.

Het worden leuke tijden, met HPI, Kyosho en Thunder Tiger de nieuwe rally auto's op de markt gaan brengen. Daarnaast komt HPi met een 1/8 benzine motor die ook wel weer leuke mogelijkheden gaat brengen - rally met een echt motor geluid is toch wel een leveltje leuker :cool:

Josh, mocht je problemen krijgen met de adapter boutjes, dan kan je van AKA vervanging krijgen.
AKA33011, die zijn veel beter!

Dankje
Ik zal je woorden mee nemen haha.
Er moet nog wil een voor en achter diff in maar die zijn besteld.
En dan nog de motor en regelaar er in en dan moeten we maar eens gaan test rijden

Iemand een idee voor foam bandjes ?, vandaag lekker wezen rijden en lekker wezen driften op klinkers echter waren de bandjes er niet op bedacht dat ze zo moesten driften dat er twee klapten:p:p

Echter vindt ik dat ook wel wat beetje onroaden en glijden door de bocht , vandaar de foam bandjes......:cool:

Ziet er al goed uit !

Zal eens kijken op ebay , bij de usa shop' s ben ik meer aan shipping kwijt dan dat de parts kosten .....

Vanavond de swaybar voorzijde monteren en de auto afstellen op wat harde ondergrond dmv andere veren......

V1.13.3

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog nieuws? :)
Ik ben van plan om dit ook te gaan doen maar dan met een exceed rc madfire
Iemand nog een mooi idee voor een kap? ik kan zelf niet kiezen

Gr koen

hai Koen

wat wil je weten?:p

geen nieuws aan mijn zijde , de auto voldoet prima in de huidige setup voor mij zowel op 3S als 4S , hoog genoeg op de veren , om te springen en op harde hobbelige ondergrond te rijden als op kort gras en gravel

:cool:

kappen is persoonlijk, ik rij met de seat cordoba en lancia delta ,

Nou er is eigenlijk maar 1 ding dat ik wil weten en dat is hoe jij die bodymount voor hebt gemaakt:) heb jij daar toevallig een fototje van?
(en als het niet te veel moeite is, kan je astublieft een foto van jouw trophy met delta kap erop posten, ik ben er nog niet uit watvoor body ik zal gaan doen;))
Gr Koen

Laatst bewerkt:
Ik ben er denk ik uit,
Het word een exceed rc madfire met voorbumper en posts van de mad drift.
Body denk ik een subaru, omdat ik dat de echte originele rally auto vind. Ik denk dat het nog wel een tijdje gaat duren maar als ik klaar ben zal ik een paar fototjes laten zien;)

Gr koen

Btw weet iemand hier hoe je je handtekening aanpast?? Kan het nie vinden

Laatst bewerkt:
klik op "x priveberichten" -met x is een nummer- boven in de rechter hoek, dan zie je aan de linkerkant een band met daarin "weizig handtekening" en daar is het!

Back