ArduPilot Mega APM 2.5 | vragen

Er is bij Adams Drumworld ook een rode variant te krijgen, grotere plakken en meer (moeilijk te zien vanaf foto)
Komende week even langs rijden: zitten in Thorn bij de A2

Help me eens zoeken ;) pleeeeeeze

Deze bedoelde ik bij Adams, 9,95:
2y6ugepa.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zou moongel best willen proberen foor mijn FC. Maar een goedkoper alternatief is altijd welkom.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens een paar topics op verschillende fora plakt ie niet genoeg en zou dubbelzijdige tape niet werken.

Oeh dat is interessant, ik ga er aanstaande week ook maar eens naar kijken. Interessante features gezien?

Niet dat ik zo snel kon zien. Het enige wat me opviel was dat de interface brak reageerde. Erg traag allemaal.

Oeh, ja ik heb ook aan die 3m plakkers gedacht maar ik had er niet genoeg liggen op dat moment. Dus wellicht nog een mooie upgrade, maar deze wilde ik ook met jullie delen:

http://www.shapeways.com/shops/01robotics

Ik kwam de bovenstaande demp platformen tegen op DIYdrones, tevens worden deze aan ook aangeprezen in het vibration demping topic op 3dr. Zit te denken om er eentje te nemen maar twijfel aan de hoogte binnen mijn TBS. Op de bovenstaande website kun je ze dus ook laten printen voor een appel en een ei.

En jep, is inderdaad met het 3dr externe gps+compas, deze zit volgens mij wel op een 3m plakker. :D

Tijdje terug heb ik die gepost bert :) je kunt de rubbers dempers op marktplaats kopen.. Is bij hobbyking eu niet bestelbaar

Kijk wat ik heb geregeld:
re7y3ubu.jpg

Krijg hem volgende week of de week erna.
Ligt er aan wanneer de printer vrij is :)

Ik heb het pobleempje met het installeren van een ardupilot 2.6.

Ik help iemand met deze set: APM 2.6 Set (external compass) - 3DRobotics Inc

Maar nadat ik de hele installatie heb doorlopen lukt het me niet om de motoren te callibreren of uberhaupt al te laten draaien. Ergens moet dus wat mis zitten.

Nadat ik de installatie heb doorlopen worden alle balkjes groen op het 'arm' balkje rood, wanneer ik dan probeer te armen knippert hij even groen. Iemand een idee wat hier mis gaat?

Kun je eerst eens de flight controller uitsluiten? Dan weet je in iedergeval zeker dat je esc's en motoren het doen.

Staan je uitslagen ver genoeg dat ze overeen komen met de aanbevolen trims? Als ze niet ver genoeg komen kun je ook niet armen.

Doen je andere knoppen het wel? Als in als ie flight modes wisselt zie je dit reflecteren in de apm?

Ik neem aan dat jullie met calibreren bedoelen buiten de apm om calibreren? Met simonk :Dus een 4->1 servo kabel van de 4 escs naar de ontvanger Throttle kanaal, Throttle helemaal open en dan power erop. Dan begint alles te piepen en breng je de Throttle langzaam naar beneden. Totdat ze nog een keer piepen. Dan zouden ze in iedergeval gekalibreerd zijn. En anders even bij je specifieke escs na kijken hoe je ze kalibreert.

Correct me if I'm wrong. Reageer ook snel vanwege me telefoon en doe het even allemaal uit het hoofd. Wellicht kan ik je zo toch nog helpen

Back