Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In mijn geval (tot nu toe!) , de push links , meer nietWelke onderdelen heb je al gebroken af moeten vervangen?
Naar mijn weten zijn die bladen NIET in Holland te koop.
Bestellen overzee is dan de enigste optie.(of in Duitsland)
Las wel, dat ze maar een fractie bijdragen van een beter vlieggedrag als de stock blades.
Als ik merk met mijn Blade mcp-X hoe strak die heli nu vliegt met die stock pieleke Main Blades, dan hoef ik geen upgrade bladen erop.
Vr Gr E
Ik denk ook niet dat ze echt beter zijn dan stock, en voor de prijs hoef je het ook al niet te doen
Ik wacht af tot ze in fluo kleurtjes komen voor de betere zichtbaarheid
Grtz Rudi
Wat gebruiken jullie als landingsplaats in het gras? Nemen jullie een plaatje hout mee of hebben jullie een beter idee.
Ooow die is ook mooi zegGave kleur dat groen he. Ik heb zelf dit setje onderweg ben benieuwd.
Blade mCPX with MIA Upgrades -Test Flights - Windy Day - YouTube
Dit komt omdat de mCPx lipo's maar 1 cell hebben. Die hoeft dus niet geballanceerd te worden. Die 6 lippo's aan 1 stekker doen zich dan voor als een 6S lipo. Volgens mij moet je wel oppassen dat je exact dezelfde lipo's gebruikt, dacht zelfs dat het aantal laadbeurten en gebruik niet mocht verschillen.