Blade MQX BNF

Blade MQX Reparatie Filmpjes !!

Deze filmpjes zijn erg handig als je een reparatie moet uitvoeren op je MQX. 3 filmpjes met uitleg :

groet,

Hermannes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit die zelfgemaakte canopy !

Heb ook eentje zelf gemaakt.

13022012532.jpg

Heb ook eentje zelf gemaakt.

leuk dat mensen zelf zo vindingrijk zijn ....... geniaal !!

hoe heb jij de leds voorzien van spanning ?? graag als je wilt effe duidelijke uitleg met eventuele foto's hier over. en blijven deze constant branden, of knipperen ze ??

gr,
Marco

hoe heb jij de leds voorzien van spanning ?? graag als je wilt effe duidelijke uitleg met eventuele foto's hier over. en blijven deze constant branden, of knipperen ze ??

Niet de makkelijkste manier, wel de leukste die ik gezien heb tot nog toe:

is idd leuk om te zien, maar om nou extra een knipper module erbij te moeten plaatsen gaat me te ver. gewoon continue blijven branden is voor mij voldoende. als iemand tips met eventueel foto's heeft .......

ik heb al witte en blauwe 3mm power leds besteld.

maar als het aanwezig is, waar zijn dan de soldeer punten ?? en kan het ook gewoon constant branden of alleen knipperen ?? ik vind persoonlijk dat geknipper niks. ik wil gewoon continue branden laten.

Blade MQX Paper canopy

Een paar papieren canopy's die ik voor m'n MQX heb gemaakt :

mqxtiger01.jpg

mqxfire01.jpg
`
Bovenste met mij als piloot en een mooie tijger tribal
Onderste een met vlammen en Blade MQX erop.

Blade MQX paper canopy.

Linkjes staan in een vorige reactie in deze thread ( pagina 6 of 7 ).
Maar die mal heb ik al flink aangepast.

Ik heb deze uitgeprint op 210 gr/m2 glossy fotopapier ( Lekker stevig ) .. En kon daarna met een licht vochtig doekje wat lijm resten weghalen zonder de print te beschadigen. Heb er wel over nagedacht om er bijvoorbeeld een beetje haarlak op te spuiten maar dat blijkt niet nodig.

Ga nog veel meer designs maken ( Heb ook al silver en matilic gekleurd papier gevonden maar die moeten worden geprint met een laser printer ).
Ben eventueel van plan om deze aan te bieden via internet voor ongeveer 3,95 euro incl. verzendkosten ( Per 2 stuks ). Alleen zelf in elkaar lijmen ( Gebruik zelf " Power Pritt " is geweldig ).

Is tenminste goedkoper dan de orgineel .. voor dat 10 cent ding durven ze 17 tot 20 euro te vragen !! zonder verzend kosten.

Laatst bewerkt:
Blade MQX Paper Canopy

De volgende 4 : No 1 is de mQX 120 SR Green ( Gebaseerd op de canopy van de blade 120 SR ).
mqx120srgreen01.jpg

De 2e = de mQX Scorpion Tattoo :
mqxscorpiontattoo01.jpg

De 3e = de mQX Skull :
mqxskull01.jpg

En de 4e = de mQX Maori Tattoo :
mqxmaoritattoo01.jpg

Kleuren kunnen iets afwijken .. zijn niet gefotografeerd in daglicht maar onder een lamp.

Blade mQX Paper Canopy 2e Aanvulling

De volgende 4 .. No.1 is de : mQX Metallic Green Skullking Tattoo.
mqxmetallicgreenskullki.jpg

No.2 is de : mQX Metallic Green Rainbow.
( Dit is een test om te kijken hoe hij kleuren Print op metallic papier .. Beter als verwacht .. zelfs de kleuren lijken nu metallic ).
mqxmetallicgreenrainbow.jpg

No.3 is de : mQX Flames 02.
mqxflames02.jpg

En tenslotte no.4 is de : mQX Checkers 01.
( Uiterlijk gebaseerd op een T-Rex 500 canopy die ik op internet vond ).
mqxcheckers01.jpg

Hoop dat jullie ze mooi vinden .. Graag reactie of aanvragen in P.B.

Groet, Hermannes.

Vandaag voor het eerst de MQX goed uitgelaten in het park met wat Hyperions 550.
Kan alleen maar bevestigen wat er op RcGroups ook staat. Meer power en blijft ook langer beschikbaar. Zeker als je met de stock-lipo een paar minuten vliegt loopt de performance al wat terug, bij de Hyperions eigenlijk helemaal niet !
Dikke aanrader wat mij betreft en op The Bay kosten ze bijna geen moer....

Jouw zicht/orientatie is de beperking. Ik zie hem niet meer goed op een meter of 20. Wat bedoel je met "onboard"?

Hay

Onboard daar bedoel ik mee een cameratje mee ,dus luchtvidio,s zal kwa gewicht een keychain worden van 20 gram.
Nou 20m is toch leuk als hij super stabiel en makkelijker als een heli te vliegen is.
Heb ook begrepen dat de quadcopters ook voornamelijk als luchtvidio en fotografie platform gebruikt worden.
Maak nu luchtvidio,s met mijn easystar werkt perfect,alleen heb je toch ruimte nodig om te landen,dus dat zou het gat met de mqx mooi kunnen dichten waar ik beperkt kan landen.

Back