Na bijna 3 weken echt helemaal niets aan de Ka-7 gedaan te hebben kon ik vandaag eindelijk de draad weer oppakken.
geeft niet hoor raymond goed werk heeft tijd nodigje maakt er wat moois van!! mn komplimenten hiervoor:grin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Na bijna 3 weken echt helemaal niets aan de Ka-7 gedaan te hebben kon ik vandaag eindelijk de draad weer oppakken.
geeft niet hoor raymond goed werk heeft tijd nodigje maakt er wat moois van!! mn komplimenten hiervoor:grin
Ik heb al wel in de gaten dat je beter buiten kan werken met spanlak, wat een hoofdpijnspul is dat zeg.
Dat weet ik wel Johan. Ik heb al eerder periodes gehad dat ik weinig zin had en dus weinig aan het project werkte. Nu echter was tijd het probleem, zin had ik wel. Dat kan licht frustrerend zijn. Toch heb ik me ook wel [URL="geeft niet hoor raymond goed werk heeft tijd nodig![]()
Zeker weten man.
Daarom wacht ik nu tot het wat beter weer is om de laatste lagen spanlak op mijn Monterey-vleugel aan te brengen.
Voor maximaal rendement is een temperatuur van ongeveer 20graden een meerwaarde.
Samengevat, ideaal is buiten bij mooi weer en liefst ook wat wind voor de geur.
Mvg,
Aurectar
Foei, die hoort niet in de afvalcontainer maar in de afdeling electra van de afvalscheiding......afscheid heb genomen van mijn soldeerbout (niet uit het raam maar direct in de afvalcontainer gegooid)
Het proefstukje met de Koverall en spanlak zag er goed uit.
Zou het zo kunnen zijn dat de oude spanlak minder goed hecht dan nieuwe lak?
Ik had 2 lagen onverdunde spanlak aangebracht. Ik zal nog eens een proefstukje maken.
Dank voor de tips.
Bij het solderen van de draden aan de MPX stekker ging het weer ouderwets .........
Ik heb een wat dubbel gevoel over deze driehoekjes. Het is erg veel werk om ze allemaal aan te brengen en ze hebben geen structurele functie, maar ze geven straks denk ik wel net dat beetje extra schaaleffect aan het model om het ECHT af te maken.
Inderdaad hebben ze zo nauwelijks een strukturele functie. Uiteraard wel visueel.![]()
Ik heb een wat dubbel gevoel over deze driehoekjes. Het is erg veel werk om ze allemaal aan te brengen en ze hebben geen structurele functie, maar ze geven straks denk ik wel net dat beetje extra schaaleffect aan het model om het ECHT af te maken.
Mee eens.Ik heb niet de illusie mij te kunnen meten met Vincent Besancon. Ik bouw denk ik best een leuk eind weg, maar dit is toch wel een andere klasse bouwers.