Hallo Charlotte,
De etikettering van een brandstof aanhanger is als volgt ; voor en achterzijde dienen voorzien te zijn van een kemlerbord met als GeVi nummer voor diesel 30 en voor benzine 33. Het UN nummer voor diesel is 1202 en benzine 1203. De aanhanger op de foto heeft als lading diesel. Indien deze aanhanger met zowel benzine als diesel geladen is/was dan wordt het 33 met 1203. Een kemler geeft altijd het grootste gevaar aan. Zelfs als deze aanhanger leeg is blijven de borden erop zitten tot de tank gereinigd is. In de praktijk komt dit met brandstof niet voor dat ze gereinigd worden. De gevaarseitiketten dienen aan beide zijdes en aan de achterkant te zitten. 1 rood etiket met een vlam en een 3 onderin ( brandbare vloeistof ) en 1 wit etiket met een dode vis en boompje. Dit geeft aan dat het millieugevaarlijk is. Hoop dat je hier wat mee kan.
Mvg,
Pascal
De etikettering van een brandstof aanhanger is als volgt ; voor en achterzijde dienen voorzien te zijn van een kemlerbord met als GeVi nummer voor diesel 30 en voor benzine 33. Het UN nummer voor diesel is 1202 en benzine 1203. De aanhanger op de foto heeft als lading diesel. Indien deze aanhanger met zowel benzine als diesel geladen is/was dan wordt het 33 met 1203. Een kemler geeft altijd het grootste gevaar aan. Zelfs als deze aanhanger leeg is blijven de borden erop zitten tot de tank gereinigd is. In de praktijk komt dit met brandstof niet voor dat ze gereinigd worden. De gevaarseitiketten dienen aan beide zijdes en aan de achterkant te zitten. 1 rood etiket met een vlam en een 3 onderin ( brandbare vloeistof ) en 1 wit etiket met een dode vis en boompje. Dit geeft aan dat het millieugevaarlijk is. Hoop dat je hier wat mee kan.
Mvg,
Pascal