bouw van de Banckert

• Topicstarter Topicstarter andy89
  • Startdatum Startdatum
Andy, ik heb volgens mij het zelfde probleem, maar ik heb BB dat "missende onderdelen-briefje" gestuurd met dat ik die anker lier mis. hopelijk komt hij gemonteerd en al, anders weet ik precies welke onderdelen erin moeten :P

deze moet het volgens mij zijn andy of niet?

bb520146.jpg

(kost 25 eurys bij Quartel)

is inderdaad niet erg goedkoop, zeker niet aangezien deze er gewoon bij hoort te zitten.
zal als ik tijd heb vanavond eens kijken of ik hem bij elkaar kan vinden. mits die van jou het zelfde is als die van mij op de zwarte zee natuurlijk.

nou ik heb een klein gedeelte al bij elkaar gevonden en in elkaar zitten deze is identiek aan die van 25 euries. het enige wat ik niet uit kom is waar de voorste geleider mee vast zit. en wat de 2 staafjes zijn

(aangegeven met een cirkel de geleider) de pijltjes de staafjes???

Uploaded with ImageShack.us

Dag Andy.
Heb je hier wat aan?
full

Heb de Banckert nog in de kast staan en de ankerlier opgezocht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dag Andy.
Ik onderschrijf het verhaal van Ad. Volgens mij ontbreekt er een onderdeeltje op mijn foto. Het gebogen platte stuk zit in een houder die in het gat van de voetplaat valt. Kan dit onderdeeltje echter niet vinden.

Het gebogen platte stuk zit in een houder die in het gat van de voetplaat valt. Kan dit onderdeeltje echter niet vinden.

Ik denk dat dat klopt. De mijne is niet zo fotogeniek, want gedeeltelijk zwart gelakt, maar het is wel te zien:

full

Groet,

Ad

Laatst bewerkt door een moderator:
Andy, bij deze wat fototjes van de losse onderdelen die jij nog zoekt/zocht.

dscf0039w.jpg

hier moet de motor op.

dscf0038yx.jpg

het knopje van de rem bediening.

dscf0037yh.jpg

spreekt voor zich.

succes!

jha ad ik heb hem al inelkaar zitten. verlichting werkt allemaal. nu alleen nog de dek verlichting en dan is dat klaar en binnenkort de eerste verflaag gaan doen van de romp

nee helemaal niet soldeersel op de bout en de draadjes door het soldeersel wrijven.

gaat prima

nee je vergist je niet ad, bij mij is ze ook van hout, net als de 2 staanders waar de grote as doorheen gaat, voorheen was hij volgens mij compleet messing.

Back