Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Altijd accu -> regelaar zekeren en regelaar -> motor, dit voorkomt doorgebrande regelaars, als je nu enkel accu -> regelaar zekert en je motor maakt om wat voor rede dan kortsluiting krijgt toch eerst de regelaar een opdonder voordat je zekering springt, en dan zit je nog met een kapotte regelaar,
Mvg Vincent,
Als je een sluiting krijgt in je motor gaat je regelaar meer stroom vragen dan je zekering aankan en doorbranden, dus de zekering kan gewoon voor de regelaar geplaatst worden.........
Tegenwoordig zijn de regelaars digitaal en werken met frequentie pulsen, zodra er wat fout gaat bij de motor krijg de regelaar een soort van "back fire" en dat kunnen er maar weinig hebben,.
Is beter voorkomen als genezen zeg ik altijd maar, kan 9 keer van de 10x goed gaan maar je zou die 1 maar wezen.
ze worden idd met pulsen AANGESTUURD... maar dit staat los van de stroom regeling van je motor(en)