Einde houtbouw is in zicht!
Hier het tabvlakje opgevuld met balsafiller en een tail-light aangebracht, speldeknop dient als licht. (groene bovenop is om de boel even bij elkaar te houden)
Een sateprikker met een stukje balsa verenigd en in vorm geschuurd, daarna een kein driehoekje triplex in een sleufje gelijmd en men hebbe een radio antennemast.
Hier zit ie er op, "hallo breaky breaky..." :lol:
Rest mij alleen nog de vleugeltippen te schuren, en hier moet echt een heleboel van af. Ook moet er nog een klein beetje af van de rolroertip net zoals bij de echte, zodat ie mooi meeloopt met de vleugelvorm.
De stand tot nog toe, hier ben ik momenteel nog steeds naar aan het kijken (genieten) met een lekker wijntje...
Wat moet er nog gebeuren:.....genoeg :!:
Na het schuren van de tips, alles glassen en oratexen, plamuren, schuren, panel lines aanbrengen, uitlaten maken, oliekoeler erop, verfen, markeringen aanbrengen, radio erin bouwen....maar toch gaat het nu echt wel het bouweinde naderen. En ik weet eigenlijk niet of ik daar nu wel of niet blij mee moet zijn, gek he :? .
Wellicht meteen een nieuw project erachteraan om niet in een bouwgat te vallen, want het bouwen gaat me steeds meer bevallen. Voorheen was ik meer een ARF vlieger, nu mag ik toch ook erg veel plezier beleven aan het bouwen, en wellicht aan het ontwerpen als volgende stap.