Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie dat je de talrepen al hebt aangespannen en vast geknoopt. Het is echter verstandig om de hoofdtouwen om en om vast te zetten, dus afwisselend aan bak- en stuurboord en ze pas aan te spannen als alle juffers aan beide kanten zijn ingeschoren. Op deze manier is het niet ondenkbaar dat er het één en ander mis kan gaan, bijv. touwen die te slap of juist te strak staan en in het ergste geval trek je de mast scheef.Natuurlijk afwachten of de rest ook goed zit.
Bekijk bijlage 375600
Goeie tip.ze pas aan te spannen als alle juffers aan beide kanten zijn ingeschoren.
sorry, ja natuurlijk. Dit was mijn dierbaar testtouwtjeWel donker touw nemen voor de stag, hoor!
bedankt Piet, dat machientje werkt super, zelfs de muis heb ik ermee gemaakt.Ondanks dat de stag niet helemaal correct is gemaakt (zoals Hans hierboven al aangeeft), heb je hem wel mooi bekleed![]()
Bij mij zit de boegspriet niet voor de Fokkemast maar ernaast. Toch met een dubbel touw omhoog naar het stagblok? of hem vast leggen om de boegspriet met een binsel en enkel omhoog naar het stagblok en daar ook een bindsel?