Bouwverslag van de Smit Hunter

@ Dr Evil,

nou die wolfgang doet het goed bedoel ik zit er niet vernaast met mijn bouwsels ;) maar zo gedetaileerd gaat het niet worden hoor bedoel der zit wel een factor 15 in de schaal die ik kleiner bouw :oops:. Maar om nu 2 stuurhutten te maken op het ogenblik zal ik al blij zijn als er 1 af is :D

Gr Martin

Op verzoek van Roel: ;) een pakje zware Van Nelle :D:D

Ik denk alleen dat je wel zo uitgerookt bent, er zit niet zo heel veel shag in. Het pakje is maar 3 mm x 1,6 mm 8O

Hunter86.jpg

Tsja, de tekst op het pakje is niet meer leesbaar. Dat is min of meer een oranje streep geworden. Daarom het uitvergrote exemplaar ernaast. ( maar het gaat om de Fun niet waar ;) )

Gr Martin

Martin '70
Ja wat zal ik daar nu van zeggen he.(:roll:)
Een ding is zeker er is overal een GRENS aan he.(:!:)
mvg
Frederik(:D)

:roll:
Ik zit stuk... Geef mijn portie maar aan Fikkie... (scheepshond) Heeft er iemand een end touw en een ra die 85 kilo kan houden?
Liefst minimaal 2 meter boven de grond... Ik zie het niet meer zitten. Vaarwel, wrede wereld...

Roel van Essen zei:
Ik zit stuk... Geef mijn portie maar aan Fikkie... (scheepshond) Heeft er iemand een end touw en een ra die 85 kilo kan houden?
Liefst minimaal 2 meter boven de grond... Ik zie het niet meer zitten. Vaarwel, wrede wereld...

Jep ;) zie ook de foto die ik het laatst geplaatst heb bij "te bouwen schepen", in de mast hangen 6 lijnen. Gezamenlijk moeten ze ruim sterk genoeg zijn, niet? ;)

Roel van Essen zei:

Ahoy Roel
Here is the rope
sleeptrosyr9.png

En here is the ra
oudzielschipda9.png

Of denk je dat dit ons beter kan hebben ?
taklift1jq2.jpg

Want het enige wat ik nog kan doen is
Het is
En a
Martin70
Groetjes
ange115fcats5frchgk0.gif

Euhmm en dan natuurlijk waar de tafel eigenlijk voor bedoeld is.

En als je heel goed kijkt 8O zie je dat de kaart van de Nederlandse kust is. (ter hoogte van de Brouwersdam) ;) :D
==> Dit is maar gekkigheid, want hier is mijn printer niet scherp genoeg voor. ;)

normal_kaartentafel.jpg

@ Frederik:
Natuurlijk zijn er grenzen, maar die heb ik voor mijzelf nog niet bereikt. ;)

Gr Martin :D

Hoi Martin

Nu wil ik niet lastig zijn. Maar als je het toch compleet wil maken. Waar is de paralelliniaal en de kaart passer.

Groetjes Huub

@Martin '70
Hallo laat je niet gek maken door Huub !!!!!!!
Want je zit niet zo gek ver van MAASOORD hoor
Het is maar als dat je het weet he (:roll:)
mvg
Frederik (:D)

Asbak, pakje schag,vloeitjes. maar je heb nog altojd een aansteker nodig om dat allemaal aan te steken hoorrrrrrr
dus nog een aansteker er bij, of van mij part doosje lucifers

Hoi allen

Je bedoeld zeker het delta ziekenhuis Frederik

En Jerommekke. Die gasten roken geen shag, maar die vreten gewoon shag als ze met een klus bezig zijn of in slecht weer zitten.

Groetjes Huub

Wuaaaaa......
Gaaaaaaffffff
Kom ik aan met me Smit Singapore....die nog in de steigers staat en langgggggg zo mooi niet is in detail.....
Misschien da ik ooit eens zo ver als jou kom Martin..

Ga vooral door met je prachtige werk...

Euhmmm aansteker,as, doosjelucifers, vloeitjes die moet je er maar bij denken nu ben ik wel geen roker maar ik kan me voorstellen dat je het pakje vloei in je pakkie shag bewaard en dat je een aansteker meestal opzak hebt en dat de asbak net is geleegd ;) dus dat gaat er allemaal niet komen. En nu moet ik even voorzichtig zijn dat ik niet in delta terecht kom 8O , maare Huub weetje ongeveer de werkelijke afmetingen van een parallelliniaal en passer ?
Want dit zijn dingen die wellicht er nog wel komen :D Mits het niet te klein gaat worden.

Gr Martin

Back