Tuurlijk, want wie het laatst lacht....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Ronald.
En............. komt tie af voor Odoorn? of heeft tie al gevlogen:wink:
Groet Ger.
Ronald, hoe doe je de afwerking op balsa ook al weer? Glas of porienvuller
Ik heb deze kist een paar weken terug in Duxford gezien tijdens de Flying legends airshow. Dit was echt geweldig. Wat een power heeft deze kist en een sound waar je kippevel van krijgt. Nog een aantal foto's van gemaakt en wat filmpjes. Bij een overshoot hoor je de kist in eerste instantie niet aankomen. Pas als de kist bij je is hoor je het geweldige geluid.
We hebben ook nog veel foto's gemaakt van de net gerestaureerde P47 thunderbold razorback. Als je interesse hebt laat het me dan even weten dan stuur ik je de foto's.
@Ronald.
Voor hoofd deuren zou ik iedere deur 2x 10 grams metal gear servotjes gebruiken, de neus deur 1x en deze bedienen met een door-sequencer van jet tronics.
Slag en tijd instelbaar.
Jet-Tronics Door-Sequencer
Ik gebruik het liefst de programmeerbare servotjes voor wat meer schaal effect door ze vrij langzaam te laten lopen.
RCtechnics
Is een voorbeeldje hoor, na wat zoekwerk vindt je wel goedkopere programeerbare MG servotjes, maar ben wel tevreden met de Hyperions, simpel te programmeren.
Geen lucht, houtje touwtjes maar met 5 servotjes en een door sequencertje, totaal gewicht extra +/- 80 gram.
Zo doet ik ik het, geen gekloot meer met die kleine luchtcilindertjes, slangetjes en stangetjes of draadjes die aan de poot zelf vast zitten.
Heb het ook zo gedaan bij mijn laatste P38 van 2.15 span.
Groet Ger.
bedankt voor je antwoord op de afwerking.
zo heb ik de aansturing van de kleppen bij mijn bronco gedaan:
![]()
![]()
![]()
Een alu hoekje waar de landingspoot op valt. Daaraan twee armpjes naar de deuren. Even (best lang...) priegelen om hem goed af te stellen, maar het werkt gewoon goed. Alleen je retracts moeten wel sterk genoeg zijn om alle krachten te verwerken.