Mijn front mounted gimbal doet het nu perfect!! Na veel prutsen bleek het door een ontwerpfout en slechte propellers te komen. Nu heb ik het ontwerp aangepast en Graupner props erop.
Wat goed! Heb je een filmpje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn front mounted gimbal doet het nu perfect!! Na veel prutsen bleek het door een ontwerpfout en slechte propellers te komen. Nu heb ik het ontwerp aangepast en Graupner props erop.
super goed! maar waarom 3 lipo's
Als je het budget hebt is het niet moeilijk. Neem de best bewezen gimbal voor de respectievelijke camera. Zie tal van andere fora betreffende dit onderwerp.
Anders doe zoals ik en probeer er zelf ééntje te maken. Mijn gimbal bevat buiten de controller en motor nog geen 50€ aan onderdelen. Zoek wel de juiste motor voor het gewicht van je camera en probeer zeker te spelen met de pid's. Je mag nog de duurste gimbal hebben als jepid's niet goed zijn is het water naar de zee dragen.
.... Met beelden graag!! ;-)
HD
Weet iemand misschien hoe ik de pitch control werkend krijg op mijn martinez gimbal controller en Turnigy 9XR zender?
Hoi,
ik volg e.e.a. hier al een tijdje omdat wij onder de Hexa een goede 3-axis BLG willen plaatsen. Op het web kwam ik deze tegen:
![]()
Nu ben ik op zoek waar dit te bestellen is maar helaas…. heeft iemand van jullie een idee?