M
Michel72
Guest
Apart, had op dat forum dat Michel Pet bedoeld in wat kritische maar verder beleefde beleefde bewoordingen laten weten dat ik zijn kennis respecteer, maar dat ik de manier waarop meneer zich o.a. op open dagen van modelbouwverenigingen uitlaat over modelbouwforum.nl en vervolgens zichzelf (winkel en forum) staat te promoten niet correct vind.
30 minuten later: Berichten verwijderd en ik een ban en ben niet meer welkom. Meneer staat op zijn forum groot te verkondigen wat voor een dictatuur hij het hier vind en dat bij hem alles kan en mag, maar laat vervolgens een knap staaltje van de pot verwijt de ketel zien.
Lekker hier blijven hangen, want op een paar technische manco's na, is dit wel een prima forum.
Waar ging het hier ook alweer over? Oja, Gimbals
30 minuten later: Berichten verwijderd en ik een ban en ben niet meer welkom. Meneer staat op zijn forum groot te verkondigen wat voor een dictatuur hij het hier vind en dat bij hem alles kan en mag, maar laat vervolgens een knap staaltje van de pot verwijt de ketel zien.
Lekker hier blijven hangen, want op een paar technische manco's na, is dit wel een prima forum.
Waar ging het hier ook alweer over? Oja, Gimbals