C&C Model L-39 (big & light)

Die controllers zijn bedoeld voor kleine led's. Die hoog vermogen led's trekken een paar A samen, dan lijkt me niet handig via de ontvanger. 3W op 5V trekt al snel 750 mAh. Tel alles maar eens op. Verlichting op de lavi ging ook naar 2,5A samen maximaal. De servo's trekken dat gemiddeld nog niet eens.
 
Mhhhhh, nog eens overpeinzen.

Ontvanger kan dat makkelijk aan dus da`s niet zo`n probleem.

De 2x 2200 mAh ontvanger LiPo`s kunnen dat het ook makkelijk aan, moeten ze maar iets meer laden dan beide 300mAh na 4 vluchten (zal nu met iets meer servo`s wel iets hoger liggen maar niet schrikbarend vermoedt ik.

Naja, heb nog even ;-)
 
landingslichten kunnen natuurlijk makkelijk appart via een microschakelaar op je neuspoot.....

de anderen dan via de controller....

Ik loop al een tijdje te kijken hoe ik het moet doen geen ballen verstand van die stroom rommel:mrgreen:
in mijn ontdekking toch naar de logica ervan heeft mij al leds door doen branden...:rolleyes:
Rood kan weer minder stroom hebben maar ja hoe krijg ik hem even fel als de groene....
 
Rood krijg je alleen even fel als groen door de groene wat minder stroom te geven. De rode meer is niet goed voor de led ;)

Schakelaar via neuspoot kan, maar het retract signaal in de zender mixen op de het licht kanaal is ook een optie. De optotronix units werken daar prima mee. Je kan per uitgang aangeven bij welke signaal positie hij actief is. Je kan met een 3 standen schakelaar gemixt met gear bv:
- Uit
- Stand 1 aan (warning op de grond??)
- Stand 2 aan (vlieg modus met navigatie??)
- Landing stand (stand 2 + landingslicht)
 
O jee, begin er ook al aan te denken om de steps uit te Dremelen ??!?!?!?!??!?!?!?!??

Waar gaat dit heen......................................................
 
O jee, begin er ook al aan te denken om de steps uit te Dremelen ??!?!?!?!??!?!?!?!??
Waar gaat dit heen......................................................
He Berto.
Dan ook gelijk de veerbelaste covers hiervoor maar maken dan :mrgreen: wel zo echt en maakt het mooi af toch? :wink:

Ger.
 
Hehe :lol:
Zal eerst de kist maar eens zover gaan opbouwen tzt dan kijken hoeveel tijd er nog over is (waarschijnlijk genoeg) en dan de extra zaken gaan aanpakken.

Ben al wat foto`s aan het verzamelen van het origineel en details van andere L-39 om te kijken hoe of wat de mogelijkheden zijn.

Naja, kijk wel.

Grt,
Berto.
 
Heb voor de elevators 2x een Hitec 5245MG`s besteld.
Blijft alleen het richtingsroer nog even over wat ik daar mee ga doen maar heb nog tijd zat.

De Savöx`en zijn in ieder geval binnen voor de rolroeren, flaps & speedbrake.

Het verzamelen is in volle gang ;-)
 
De meeste hebben de T7-LOT als voorbeeld genomen.

Ik ga een kleine verandering aanbrengen en maak hem de N2399X, dat is de nieuwe registratie van de T7-LOT.
Van deze versie zijn ook hele mooie plaatjes te vinden ook waar van details te halen zijn.

Geeft me weer wat surfuurtjes :D
 
Laatst bewerkt:
Damn hoe langer ik kijk hoe meer mogelijkheden ik zie.

Da`s niet goed hij moet vliegen komend seizoen :yes:
Mhhh,misschien anders de winter erop weer onder handen nemen, is voornamelijk uiterlijk.
 
Sorry Edwin, kijk liever naar een mooi model (vliegtuig dan hé ;-) ).
 
Ik heb nog eens heel goed gekeken en blijf bij mijn standpunt :yes:



Ook omdat die andere modellen niet tastbaar zijn, dat model van mij kan ik aanraken waar en wanneer ik wil ;-)


:rolling:
 
Back
Top