Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Roytjuh zei:jaja hij heeft gevlogen.
Roytjuh zei:klopt wij stonden ook al verbaasd naar het schermpje van de lader te kijken en hebben 3X moeten kijken voor we het geloofden (en dat doen we nu nog niet helemaal :roll: )
mischien dat we binnenkort maar gewoon eens moeten door vliegen tot de lipocut van de regelaar in haakt dan weten we gelijk wat de absolute max vliegtijd is.
nog even over de motor, ik had zelf het ide dat de E-calmato met bijgeleverde motor in verhouding minder vermogen heeft dan de brandstof hoogdekker met OS46 fxi maar mischien dat er nog ietsje meer te halen valt door verschillende props te proberen.
vanaf aankomende maandag zal het testen even afgelopen zijn gezien Tom voor (2 weekjes?) op vakantie is.
groet,
Roy
ps: ben nog aan het puzzelen met de film op de een of andere manier ziet de pc mn videocamera niet :?
niels steigenga zei:Ik kan me haast niet voorstellen dat die motor zo weinig stroom trekt.
Om aan het juiste vermogen te komen op 3cellen zal de motor toch echt iets van 40A moeten trekken
fbk zei:Vermoedelijk zal de stroom meer in de buurt van 15A liggen,