Car KeyChain Spy Camera

Ik lees hier vanalles over firmware.
Weet ook iemand welke firmware je nodig hebt voor welke versie?

Mijn cam is een versie 3! Linkjes misschien? De 808 pagina heb ik al bekeken, lees weinig over firmware.

Ik realiseer mij nu pas dat het beeld heel erg grijzig is! Herken wel wat kleur maar het is echt bijna zwart wit!

meer mensen hier last van!

Hobbyking versie zijn versie #7

hier voor update: 2010 June 28 - #7 Camera - Updating the Firmware

update:
Rare beeld werdt door mijn computer veroorzaakt, juiste software deed wonderen.

Heb vandaag wat vlieg martiaal gemaakt, maar met wind kracht 4 aan de kust was het echt werken :(

Zal later paste!

Laatst bewerkt:
Er wordt maar weinig gefilmd de laatste tijd!?

Ik heb afgelopen week op vakantie nog wat filmpjes gemaakt:
Hier een om eens te kijken hoe de camera reageert op de invallende duisternis.
Is op de heide van het plaatsje Hierden, vlakbij Harderwijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog twee vanaf de camping Riviera Parc in Biddinghuizen:

Vanaf het strand:

en vanaf de dijk tussen de campingvelden in:

Even een noob vraag over dit apparaatje. Ik probeer dit ding via ebay op de kop te tikken maar heb een (noob:p)-vraag:

Wat heb je nodig om dit ding op te laden?

Dat vraag ik aangezien sommige verkopers expliciet bij de leveringsomvang hebben gezet:

1 x USB Cable ( Not included charger )

Zie hier

De meeste andere verkopers hebben dat niet erbij staan, maar ik zie verder ook geen ander onderdeel bij de levering staan waarmee je dat ding op zou kunnen laden.

Dus? Hoe zit dat? :confused:

Nu al bedankt voor je reactie :D

mvg,
Erik

Volgens mij kan je gewoon een USB kabel aan de zijkant er in steken (heb hem nog niet binnen helaas)

Zoals hier http://www.hobbyking.com/hobbyking/...gy_KeyChain_Camera_w/o_memory_card&aff=290924
RD16NM.jpg

en dit is een verloop stekker maar je hebt er ook kabels van (ik heb er hier een stuk of 3 van liggen je krijgt ze overal bij)

Laatst bewerkt:
Ik heb de gene van Hobbyking, en je kunt ze gewoon laden via mini usb. Dus dat zou via je externe laders (van telefoon of mp3 speler) of gewoon via de pc kunnen.

Er wordt maar weinig gefilmd de laatste tijd!?
Ik heb m'n keychain cam af en toe op m'n heli. Op de honey bee fp en hk450 had ie al wat crashes meegemaakt, ook leuk om die terug te zien op onboard video, en er zit daardoor iets los(rammelt beetje) maar hij werkt nog steeds prima :)
Met zo'n floaterjet of iets dergelijks vliegen/filmen lijkt me ook wel wat, je kan dan toch wat verder en hoger en rustig zweven.
Vanaf de grond op google:
Google Maps

Hier mijn filmpje (het valt niet mee vliegen :lol:)

En nog 1-tje van der net, werd al schemerig!

mijn excuses als dit al is langsgekomen, maar is het mogelijk om de lens wat
meer groothoek te maken, ik vind het field of view nu erg nauw :

odinsleep.png

Testje van Zondag

Odin

Hallo allemaal :) zie hier zoveel cameratjes en linkjes voorbij komen...
Welke kan je momenteel/waar het beste kopen? (op dealextreme hadden ze toch ook het cameratje?)
En graag niet links waar hij voor 8 dollar staat, en er nog is veel verzendkosten bij komen :p

beste modelbouwers

Gisteren heb ik een guncam gekocht voor onder mijn vliegtuig.
Na alles getest te hebben ben ik best tevreden over het resultaat.
Ik ban alleen ban g dat ik hem dadelijk verlies bij een duikvlucht ofzo hoe maken jullie hem vast aan jullie vliegtuig????

mvg p@ul

heb nu ook een keychain camera gekocht bij hobbyking maar mijn vraag is waar halen jullie je geheugen kaartjes vandaan ? want je moet minstens class 4 hebben toch ? En die ik tot nu toe heb gevonden zijn niet echt goedkoop.:(

mvg.
Andreas

Back