3
3w_flyer
Guest
goed he, gelukkig want ik begon het verdacht te vinden dat blijkbaar ik alleen in DE kon bestellen, wat dus niet is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mijn trackingnummer van Singapore speedpost werkt nog steeds niet...
ik heb maandag 2 lipo's besteld bij hobbyking duitsland, dinsdag om 14 u thuis geleverd in Gent Belgie
we vermoeden dat het pakketje open is geweest; want er zat een wit lint omheen geknoopt om de verpakking dicht te houden.
Wanneer had je die besteld? Ik ben benieuwd wanneer mijn pakketje binnenkomt (4 accu's lader en nog wat kleiner grut). Dat heb ik de 4e juni besteld. Een paar dagen later kreeg ik een tracking nummer te zien op m'n account bij HK, maar als ik dat invul op de website, krijg ik nog steeds de melding dat er geen informatie beschikbaar is voor dat tracking nummer...
Dat is bij sommige shops een gewoonte, niks om je zorgen om te maken.Wij hebben hier vandaag een 2100mah lipo receiver pack ontvangen van hobbyking.
Ik moet er wél bij zeggen dat we vermoeden dat het pakketje open is geweest; want er zat een wit lint omheen geknoopt om de verpakking dicht te houden.
Het probleem wordt groter; dit staat op de site van Aircraft-world (Japan!):
Die hebben ongetwijfeld ruzie gemaakt met hun leverancier, dat is geheel wat anders.
Zolang pakketjes nog aankomen, zie ik niet in wat het probleem precies is.![]()
Je kan bij HK gewoon nog lipo's bestellen dus lijkt mij ook dat ze gewoon op de post gaan.
Anders hadden ze er wel een melding van gemaakt.
We zien wel. Gister wat besteld.