Hoi Anko, als ik zo is kijk moet je of een dakkapel plaatsen of naar het midden van de zolder verhuizen met je werktafel. ziet er veelbelovend uit !
Neehoor, heb de zolder ook ingetekend en de tafel, en dat loonde.. met zn assen op de uiterste punten heb ik precies 5cm over aan de achter/bovenkant vd machine(al getest ook... Daarom de makita aan de spindel )
Foto's en video's ..... Kun je nog eens een samenvatting geven van de specificaties en wat je nu precies hebt uitgegeven incl. uitbestedingen enzo? Da's altijd interesssant, zo hebben de andere modelbouwers/cnc liefhebbers een goed beeld van wat deze cnc kost. Thx!
@Anko: Met de usbcnc die jij hebt, hoe ziet de aansluiting naar jouw steppen controllers er dan uit? Ik heb begrepen dat je dat allemaal via zo'n DB25 stekker moet aansluiten? Zijn er trouwens nog updates?
Als je nu zelf een frame ontwerpt en wilt laten maken, hoeveel kapitaal kruipt er nu in heel die constructie? Dat is nogal moeilijk in te schatten. Laten we ervan uitgaan dat de constructie gelijkaardig is aan de jouwe kwa grootte en ontwerp. Hoe groot zijn de profielen trouwens die jij hebt gebruikt?
He Anko! Lang niet gesproken! hoe gaat het met je? Je CNC ziet er erg mooi uit! Je bent erg goed bezig. Ga je zelf ook heli's maken?
Even korte samenvatting: Spindle is een Chinees 2.2kw geworden.. lekker makkelijk, VFD ook aan de USBCNC gekoppeld.. dus alles nu automatisch. Budget is uiteindelijk 3x vergroot.. maar heb nu wel n machine die met 0.01 toleranties werkt in alu(voor, en nafrezen op maat).. ikke blij dus. meer fotos of videos op aanvraag.. heb nu wat meer tijd
Hoi Anko, zou je wat meer kunnen vertellen en laten zien over die Chineese spindel en VFD. Wat heb je gekocht en wat zijn de specificaties?
Goed opletten. Ze maken foutjes op hun site. Ik heb exact dezelfde voor 318 euro kunnen scoren (incl. verzendkosten). Ik heb je die (mijn) link gestuurd. Ze hebben de prijs een paar dagen later aangepast ....
Ja, en opletten dat het vanuit een EU lokatie (Portsmouth, GB) wordt verzonden. Anders krijg je ook nog eens met de douane te maken.