In de eerste plaats wil ik zeggen dat ik het fantastisch vind dat hij wederom georganiseerd gaat worden.
Een opmerking m.b.t. de rally klasse, hier zie ik dat bij de regel voor de accu's weinig verandering heeft plaatsgevonden. Ik ken de insteek van de organisatie op de rally klasse maar is het niet zo dat velen onder ons inmiddels al zijn overgestapt op lipo's en dat de nieuwe deelnemers, welke misschien net een auto hebben aangeschaft, al direkt beginnen met lipo's, al was het alleen al voor het gemak tenopzichte van de "normale" cellenpakketten?
Natuurlijk zit in deze opmerking een beetje eigen belang. Het is nl. zo dat sinds ik over ben gestapt op lipo's ik eigenlijk geen blik meer achterom heb geworpen naar mijn NimH pakketten!! M.a.w. deze zijn zwaar verwaarloosd.
Nu waren ze niet (meer) van opperbeste kwaliteit en dus aan vervanging toe (vandaar de overstap naar lipo's) het is geen enorm verlies, tenzij.....ik om aan de rallycup mee te kunnen, doen nieuwe moet gaan aanschaffen of de oude misschien nog een beetje leven in zien te blazen.
Ik kan mezelf echter niet voorstellen dat ik hierin de enigste ben!!
Vandaar mijn overdenking hierin.
Grtz en hopelijk tot ziens bij de rallycup,
Ferry