De GooF zei:Huurt een goeroe.![]()
Deze kende een paar leuke spreuken '' allakazie allakazoe die berg is niet van joe '' ''poef '' en ineens wilde je de berg niet meer: . Ik doe zelf een zonnedans omdat het nog steeds regent en er dan dus niet gevlogen kan worden en laat de goeroe nog 1 spreuk zeggen.
'' allakazie allakaza '' deze berg is nu van '' De GooFa '' leuk mijn zonnige berg dus. :idea: geen stroom dus niet modelvliegen ! hmm electro aan leggen is niet mijn sterkste kant iemand tips inruil voor een stukje onderwater gelopen in 1000000 stukjes bij elkaar ge epoxyde berg die bewaakd word door een buvier die erg klein is in vergelijking met de grote bruine dampoe die naast de berg ligt ? :wink:
ik koop een meneer met een hoge status om,en hij zegt dat je geen berg zonder electriciteit mag hebben en de berg in beslag genomen wordt,ik (die de man heeft omgekocht) krijgt de berg voor alleen de onkosten van de man :wink: ,ik laat er onmiddelijk electriciteit opleggen met speciale waterdichte,betonnen buizen er rond,verder is de prikkeldraad rond de berg helemaal gerepareerd,en heb ik een heel leger aangewerft voor de berg te bewaken
de berg is van mij!!!!!!!!