De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De GooF zei:
Huurt een goeroe. :)
Deze kende een paar leuke spreuken '' allakazie allakazoe die berg is niet van joe '' ''poef '' en ineens wilde je de berg niet meer :o: . Ik doe zelf een zonnedans omdat het nog steeds regent en er dan dus niet gevlogen kan worden en laat de goeroe nog 1 spreuk zeggen.
'' allakazie allakaza '' deze berg is nu van '' De GooFa '' leuk mijn zonnige berg dus. :idea: geen stroom dus niet modelvliegen ! hmm electro aan leggen is niet mijn sterkste kant iemand tips inruil voor een stukje onderwater gelopen in 1000000 stukjes bij elkaar ge epoxyde berg die bewaakd word door een buvier die erg klein is in vergelijking met de grote bruine dampoe die naast de berg ligt ? :wink:

ik koop een meneer met een hoge status om,en hij zegt dat je geen berg zonder electriciteit mag hebben en de berg in beslag genomen wordt,ik (die de man heeft omgekocht) krijgt de berg voor alleen de onkosten van de man :wink: ,ik laat er onmiddelijk electriciteit opleggen met speciale waterdichte,betonnen buizen er rond,verder is de prikkeldraad rond de berg helemaal gerepareerd,en heb ik een heel leger aangewerft voor de berg te bewaken

de berg is van mij!!!!!!!!

mooie drifts.
ben zelf beginnen driften en het ziet er gemakkelijk uit maar het is echt niets gemakkelijk.
als ik slip, dan gaat het in het begin wel ,maar daarna spint de auto rond zijn eigen.

misschien in het verkeerde onderwerp geplaatst.

wat een onozel kinderachtig, nutteloos topic :?
moest het zijn over 1 berg die economisch opgroeid, OK.

maar dat oorlogje spelen, to levend komen, dood doen enzo, vind ik persoonlijk belachelijk, sorry, maar dit moest er effe uit.

Tja, en dan ben ik nog niet eens aan de beurt geweest.

Ik ben de belastingdienst en constateer, dat geen van jullie inkomstenbelasting heeft betaald en btw heeft afgedragen. Ik leg jullie een boete op en confisceer al jullie bezittingen, de berg en dit hele draadje. De berg is nu staatseigendom en wordt omgebouwd tot een rustoord voor overspannen modelbouwers. Wat de staat met het draadje gaat doen wordt in de volgende ministerraad besloten.

samuel speltdoorn zei:
wat een onozel kinderachtig, nutteloos topic :?
moest het zijn over 1 berg die economisch opgroeid, OK.

maar dat oorlogje spelen, to levend komen, dood doen enzo, vind ik persoonlijk belachelijk, sorry, maar dit moest er effe uit.

Lol,ben het totaal met u eens...
Wat is het nut van dit topic en als je dan spelletje wil spelen,neem dan is iets normaals zoals:
iemand geeft naam van voorwerp en een ander moet een afbeelding van da voorwerp hier zetten.
Ma nee over ne domme berg en dode dat tot leven komen.... 8O :roll:

grtz

als het draadje je niet interesseert DAN LEES JE HET TOCH NIET!!!!
Ieder zijn ding, jullie lezen vast weer draadjes die ons niet interesseren maar die gaan we ook
niet spammen met teksten als: wat een onzin draadje.
Sorry moest er even uit, nu weer verder verzinnen hoe de berg in mijn macht komt :wink:

Samuel heeft gelijk, ik heb eerder ook al aangegeven dat we het realistisch moeten houden.
Door al die kolder is niemand geinteresseerd en wordt een kinderachtig spelletje.

De berg is nu dus van de belastingdienst en iedereen is ook zijn geld kwijt. Da`s realistisch.

Toen ik gisteren langs de berg liep, zag ik tot mijn verbazing een ransuil in een boom op de berg zitten.
Gelukkig zit ik in het bestuur van de milieugroep "niet huilen maar uilen" en heb bij de gemeente voor elkaar weten te krijgen dat er een groot hek om de berg wordt geplaatst om de uil te beschermen.
Ik heb de sleutel van het hek, en voel mij heer en meester over de berg. Van mij dus.

Mijn vader werkt met uilen voor shows voor 50+'ers en komt de plek bezoeken. Hij vind het een mooie
plek om voortaan zijn shows te geven en laat mij een dealtje sluiten met rhelie de berg is van ons.

ben het er wel eens dat het inderdaad beetje realistisch moet blijven maar aan de andere kant, het blijft het non-modelbouwcafe,
dus moet dit topic wel kunnen lijkt mij
ik vermaak me prima in ieder geval :wink:

Die overspannen modelbouwers komen helemaal tot rust, ze pakken de draad weer op en gaan weer met vliegen beginnen.
Davy en ik vragen wel een vergoeding om te mogen vliegen op het door ons gemaaide gras.
Door die kut uilen mogen ze slechts met elektro vliegen !

Meerdere bewoners van het rustoord worden uit hun slaap gehouden door die po...uil. Eentje kan het niet langer harden, vangt de uil en wil 'm naar de opvang voor alleenstaande uilen brengen. Helaas ontsnapt-ie en vliegt tegen de auto van Davy's vader.....morsdood.
De milieugroep 'niet huilen, maar uilen' verliest hiermee zijn bestaansrecht en wordt opgeheven. Ze speuren nog wel het hele terrein af of er nog andere uilen zijn, maar die zijn er niet. Een bioloog stelt dan ook vast, dat het een uil-onvriendelijk terrein is en begrijpt niet wat dat ene dier daar deed. Rhelie moet de sleutel van het hek weer inleveren bij de portier van het rustoord en ziet, dat in de portiersloge een opgezette uil staat. Het is inderdaad dé uil, dus die komt in dit draadje niet meer terug.
De berg is nog steeds van de staat en Rhelie en Flying Davy mogen nog één keer per week komen vliegen, onder voorwaarde dat ze dan ook het gras maaien.

Van dat grasmaaien profiteren ook die overspannen oudjes, die gaan er namelijk golfen want, het stikt daar van de golfballen.
Er worden plots hoge eisen gesteld aan de kwaliteit van het maaien.
Ik heb van de gemeente een zitmaaier gekregen en een clubgebouw, zodoende kan de dure maaier ook veilig worden gestald.
De sleutel is weer in mijn bezit, en we vliegen nu elk weekend. De berg lijkt weer voor ons :D (ook al is het maar voor 3 dagen p/w)
Maaien doen we namelijk op zaterdag en zondag. Vrijdagavond is voor het onderhoud van de maaier en het gebouw.
Op die dagen willen wij dus geen overspannen oudjes zien, stel je voor dat er een onder de maaier terechtkomt.
Veiligheid voor alles !

Aangezien wij nog meer uilen hebben laten we daar een koppel eurpese oehoe's los.
de milleugroep niet huilen maar uilen krijgt weer bestaansrecht en de berg word beschermt
tegen deze zeldzame diersoort(slechts 10 broedende paren in nederland :!: ) de berg
is weer van rhelie en mij. corrien moet nu een andere plek gaan zoeken voor zijn rustoord
aangezien de uilen last hebben van de geur van de oudjes

Wat mij betreft, mogen ze blijven. Overdag, op dagen dat wij er niet zijn, mogen zij onkruid verwijderen en gaatjes in het veld dichten.
Koolstoffilters houden die zeiklucht uit hun huisjes wel tegen.

Als tegenprestatie mogen wij nu ook op woendag vliegen en is er op Donderdagavond bar-avond.
Oudjes zijn van harte welkom.

De bioloog had gelijk. Er zijn nergens prooidieren te vinden voor de Europese oehoe's, dus voordat ze helemaal verhongeren worden ze op last van de gemeente overgedragen aan Blijdorp. De provinciale overheid stelt daarop vast, dat het terrein volledig ongeschikt is als natuurbeschermingsgebied, dus elke aanvraag daarvoor (voor welk zeldzaam en/of beschermd dier dan ook) wordt onmiddellijk afgewezen.

Geattendeerd door de milieugroep 'niet huilen, maar uilen' ontdekt de gemeente het modelvliegveldje en het gigantisch grote clubgebouw op het terrein van het rustoord. Voor het vliegveldje is destijds wel vergunning afgegeven, maar dan met de restrictie, dat het uitsluitend voor de bewoners van het rustoord wordt gebruikt en men zich zou houden aan de gestelde afmetingen. Het voor één dag in de week gedogen van buitenstaanders wordt de direktie van het rustoord niet in dank afgenomen. Ze krijgen dan ook een berisping en moeten het veldje terugbrengen tot de oorspronkelijke afmetingen. Het clubhuis is in strijd met het bestemmingsplan en dient te worden afgebroken. Voortaan wordt door de gemeentelijke plantsoenendienst het gras van het veldje gemaaid. Het onderhoud van de uitgestrekte parken was al in beheer van deze dienst, dus dit is slechts een kleine aanvulling op de werkzaamheden.

In het rusthuis voor overspannen modelbouwers haalt iedereen opgelucht adem. Eindelijk kunnen ze weer eens met hun eigen modelletjes aan de gang en wordt het gras weer eens op een normale manier gemaaid. Niet met allemaal van die fantasie-motieven, waardoor je nog steeds nergens fatsoenlijk kunt landen. Ook de enorme geluidsoverlast, die werd veroorzaakt door uitgebreid slap ge-oh vanuit het clubgebouw, is ten einde.

ik stap naar de "niet huilen maar uilen" organisatie en sluit een akkoordje,als ik alle dagen de uilen eten geef en nog wat klusjes doe om de berg op zijn best te behouden krijg ik mee bestuursrecht met rhelie en met flying davy

de berg is van ons!!

Je bent te laat. Je mag de uilen gaan voederen in Blijdorp. Tenminste, als de verzorgers dat goed vinden en zolang als ze daar zullen verblijven. Er wordt namelijk naar een ander gebied gezocht voor dit paartje. Zodra dit is gevonden is bijvoederen weer verboden.

daarbij zorg ik voor de bescherming van senne omdat wilde uilen nog al agressief zijn tegen mensen.
vooral als ze ook nog is aan het paren zijn. we hebben hier nog wel een mooi valkenierspak liggen waar
de uilen echt niet doorheen komen. zo weten we zeker dat senne de uilen eten kan blijven geven zonder
gevaar voor eigen leven. De overspannen modelbouwers kunnen dus gewoon elke dag blijven kijken
naar deze zeldzame beesten, wat erg rustgevend is overigens zodat ze weer ontspannend worden en weer
gaan vliegen

Heb je wel eens van broedtijd gehoord ?
Het nu weghalen van de uilen is catastrofaal voor deze met uitsterven bedreigde dieren.
Foei !!
Deze dieren blijven dus gewoon op hun nest.

Hierdoor wordt de zaak uitgesteld en blijven wij dus lekker vliegen en bouwen in ons clubhuis.

Wel handig dat de gemeente nu komt maaien !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back