De betere 4WD Offroad buggie

ik weet dat je moet zoeken met tamiya dark impact, dan vind je het wel.
En anders bij de site voor tamiya df02

Zoeken met google blijft moeilijk zie ik :?

Je probeert een aantal dingen en dan zie je dat alleen "Tamiya DF-03" al gelijk een goed resultaat geeft. Gelijk de eerste link al een plaatje en wat tekst en een prijs.

58370.jpg

Hij ziet er lekker agressief uit maar de opbouw van het chassis is toch wel heel anders dan we tot nu toe gewend zijn bij 4wd buggy's.

Ik ben benieuwd naar de prestaties (en de prijs ) van deze auto.

Mvg

De opbouw is anders als de Tamiya buggies maar toch wel wat dingen die te vinden zijn bij de betere buggies. Ook maar hopen dat ze er is een slipper in hebben gedaan. Dan kan je tenminste ook springen zonder te veel schade elke keer.

Alleen is de de materiaal keuze niet echt de betere buggy als de BJ4, Yokomo, Kyosho. Deze gebruiken toch beter plastic dat is versterkt met vezels en dit lijkt gewoon op een goedkoop model van Tamiya waar ze echt plastic plastic gebruiken dat bij lekker stevig gebruik zo kapot is. Denk daarom niet echt geschikt voor een wedstrijd buggy. Nu maar hopen dat ze deze door ontwikkelen tot een TRF uitvoering.

Pasqual zei:
dit lijkt gewoon op een goedkoop model van Tamiya waar ze echt plastic plastic gebruiken dat bij lekker stevig gebruik zo kapot is.

klopt, let op de bovenkant v/d veerpootbrug, die zal denk ik als eerste stuk gaan net een TT-01, bij een landing.

Een BJ4 Worlds Edition is onderweg. Maar nu moeten er nog een setje banden bij een wat extra is nooit weg. Nu komen er een setje Team Losi IFMAR pins (Silver) onder.

Maar heeft iemand een idee welke banden er nog meer goed zijn voor op een baan met tapijt en een harde ondergrond die best glad is(MVB)?

En zijn er nog wat winkels die veel doen in banden in NL voor offroads? RCRacing.nl weet ik maar zijn er nog meer?

Ik wil komend weekend de DF-03 gaan proberen op MVB. De bijgeleverde banden zal ik dan ook meteen testen.

Weet iemand of het ook mogelijk is om op door de weekse dagen te rijden op MVB?
En wat staat er voor komend weekend op het programma daar?

Door de weeks zijn ze er op Dinsdag avond. De rest ook bijna altijd op Zaterdag en Zondag. Alleen aan komende weekend is er op Zaterdag een Clubwedstrijd als ik me niet vergis en zondags zitten ze in Belgie. Maar is wel te zien op de site bij de kalander wat er welke dag te doen is.

@Cooper
De banden zouden wel een goede keus zijn, qua pinnetjes?

Pasqual zei:
Door de weeks zijn ze er op Dinsdag avond. De rest ook bijna altijd op Zaterdag en Zondag. Alleen aan komende weekend is er op Zaterdag een Clubwedstrijd als ik me niet vergis en zondags zitten ze in Belgie. Maar is wel te zien op de site bij de kalander wat er welke dag te doen is.

@Cooper
De banden zouden wel een goede keus zijn, qua pinnetjes?

Dus komend weekend is er niemand op het circuit?
En als ik op een door de weekse middag wil rijden kan dat dan ook?

@ chris: het circuit is gewoon open, zonder hek of weet ik veel wat, je kan er dus altijd zomaar op, maar je zal dan waarschijnlijk alleen zijn, geen 220 (denk ik) en geen kantine.

@ pasqual: Losi IFMAR Pin (1) of Losi IFMAR stud (2) hangt er wat vanaf hoe het circuit erbij ligt. Als je kleine pinnetjes hebt (pin) en het is kleverige modderige ondergrond kan het zijn dat studs (grotere pins) beter zijn omdat die niet vol gaan kleven. Op het BNK was het in d'n beginne ook modderig en toch reden de meesten met big shot ipv studs (2wd)

Dus, ifmar pins red en als je nog €30 euro over hebt kan een setje studs misschien geen kwaad.

Maar cooper kan je dan ook gewoon op de driver's stand ?

greetz florian

oops ja vergeten, ze doen de ladder weg zodat er geen kleine kindjes kunnen opkruipen. Ik weet niet zeker of die ernaast ligt of niet of je een laddertje of klimtouw of weetikveelwat moet meenemen. (tis niet mijn thuisclub dus ;) )

Ladder gaat volgens mij in de container ofzo dus die heb je niet zo te pakken :p Die rijdersstelling is nog best hoog dus kom je niet makkelijk op en in je 1tje is het dan helemaal niet te doen.

Pasqual zei:
Ladder gaat volgens mij in de container ofzo dus die heb je niet zo te pakken :p Die rijdersstelling is nog best hoog dus kom je niet makkelijk op en in je 1tje is het dan helemaal niet te doen.

ladder in je auto :) een klimtouw, ....

het zal je alleszins leren dat je je auto moet op z'n wielen houden en niet op z'n dak :D

Back