De Depdart

Kan dit bakje ook zweven ? Ga binnekort naar Cap Blanc Nez en zou graag ng snel iets willen hebben om daar een beetje te zweven. Is dit mogelijk ?

Mvg,

A typical day at the office ...

Vlieg nog steeds bijna dagelijks met mijn Depdart. Omdat het niet te voorspellen is wanneer het even droog is, heb ik de boel maar op mijn bureau liggen op het werk. Zo kan ik elke dag een lipootje ... leeg ... vliegen.

full

Oh ja, die andere is mijn holidep....

Laatst bewerkt door een moderator:
Vlieg nog steeds bijna dagelijks met mijn Depdart.

Mooie kleurtjes op die Depdart, ziet er strak uit.

Die van mij is nog steeds lelijk en zonder kleur of folie...

Maar als het weer goed is vlieg ik ook bijna dagelijks met de Depdart!
Het blijft super met dit kistje op pad te gaan!!
(dat heb ik de afgelopen 25 jaar nog niet eerder gehad met een andere kist)

Vandaag mij eerste echte vlucht beleefd met de depdart. Michael uit Wijchen had even ingevlogen en daarna was ik aan de beurt.

Nou mijn eerste vliegtuig vlucht is een feit, wat een te gekke ervaring!

Menno bedankt voor het starten van dit topic, het was een goede avond!
Michael bedankt voor de support en tips!

echt een geniaal vlieg geval ;) me vorige depdart was niet zo'n succes, ik had er toevallig nog een liggen gespoten en wel klaar om gelijmd te worden. dus lijm pistool opgestookt en gaan plakken, zo klaar, beetje winderig buiten maar wat maakt het uit, (dep is onder tussen dus al voor zien van sandwich neus ;)) maar hij vliegt echt goed in wind:D ik zal nog even een fotootje maken.

tom,

om een of andere reden wil mijn dep geen looping doen alleen maar een rare soort draai. die meer of een rechte draai lijkt, dat het zeg maar alleen lijkt of er geen tail op zit en alleen maar een beetje zwabbert, wat zou het kunnen zijn,

tom

tegen de wind in zal ik nog even een paar keer probeeren. en ja de roer uitslagen zijn precies het zelfde.

full

full

full

(de romelige bedrading komt omdat er tijdelijk lampjes op zitten)
tom

Laatst bewerkt door een moderator:
Net succesvolle vlucht nummer 8 achter de rug.

Loopen met gas open zijn best mooie circels.
Loop met motertje uit op hoogste punt zijn bij mij ook vreemd.
De wind gaf de vleugel een extra zetje en maakte loop/schroef.

Ziet er goed uit je Depdart!

heb je niet te grote uitslagen op hoogte?, waarschijnlijk krijg je bij vol up een tipstall, had mijn zagi eerst ook veel, uitslagen verkleind en heb er nu bijna geen last meer van:)

dank u wel:p

gaat lekker hard (wel een beetje oppassen met low passes als er een schrikdraad gespannen is over het veld:rolleyes:)
nu nog iemand in de buurt vinden die wel een beetje wil combatten, lijkt me ook wel wat met dit ding:)

squid278@

ah misschien is dat het, bedankt.

tom,

Back