Zit ook in mijn spijkerbroeken. Gaat in de kookwas er zelfs niet uit.
CA wil er alleen af met nitro oplossing, en dan moet het nog vers zijn.
CA wil er alleen af met nitro oplossing, en dan moet het nog vers zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oh nee nee, fabrikanten schrijven dat behoedzaam gespoeld moet worden met water als het goedje op de huid of in de ogen komt.Door fabrikanten word gezegd dat CA loskomt door water.
Dus geen aanname maar volgen van advies van de fabrikant.
Foliën, ik heb er een pesthekel aan.O ja, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn, om een aantal tegenstrijdige adviezen te willen geven, dan kan ik kijken welke
werkwijze mij het minst slecht ligt.
Ik folie niet alleen met de Bosch verfafbrander maar ik tik eerst de randen vast met een boutje en ga dan met de föhn aan de gang.
Maar ik kan het vrij snel en met de ogen dicht.
Ik heb denk ik al honderden modellen gefolied.
In de winkel stond ik ook wel eens modellen voor klanten te folien, ik vind het leuk werk.
GJ
Foliën, ik heb er een pesthekel aan.
Naast een klein boutje waarschijnlijk zo'n zelfde ding die jij hebt, maar dan wel ééntje die werkt.
Gebruik ik ook een iet wat grotere (Philips) strijkbout zo'n exemplaar om kleren te strijken, ooit aangeschaft in de vorige eeuw vlak voor de jaarwisseling.
Ik kreeg er toen een fles bubbeltjes zuipen bij.
Prima dingetje om folie mee vast te.
Had ik al geschreven dat ik daar een hekel aan heb?
Daarnaast wordt ook veelvuldig de verfstripper gebruikt, zo'n traploos temperatuur geregelde Bosch, stamt ook uit de vorige eeuw.
En natuurlijk een zacht doekje om de hete folie aan te drukken op de tere ondergrond.
Oh ja en wat knip en snij gereedschap om de folie opmaat te maken.
Het ziet er anders niet uit, die los wapperende lappen folie aan het kistje.
Heb je dat ook al eens meegemaakt, dat de overlap net verkeerd om zit, zo dat de wind er vrij spel op probeert te krijgen?
Zoals met bijna alles speelt ervaring een grote rol. Ik merk dat een paar aspecten beter gaan, dan bij de vorige kist. Het goed vastzetten aan alle randen is zeer voornaam, anders trekt het daar los bij het krimpen.
Er is echter iets vreemds aan de hand. Als vanzelf werk ik van binnen naar buiten. Er is nu haast niks meer te krimpen! How can that? Er is mij geleerd, om eerst uiteinden vast te zetten. Dan moest ik wel vaak behoorlijk krimpen.