De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

ik vind het hier gezelliger dan op msw.

en daar vind ik ,zelfs ingelogt soms veeel tekst en weinig plaatjes.

dat is hier beter.

Typen!!!! iedereen is aan het bouwen, of plannen te bedenken, of nog na te genieten van de GIGANTISCHE overmacht van Oranje tegen LETLAND!!!!! of all places.............. :rolleyes:

@Klaas, als je deze toch in wetransfer gaat zetten, mag ik deze dan ook. :D

En wat betreft het verhaal van robert? Ken hem niet, weet ook niet wat er speelt, maar hij noemt cultuur? Dat gaat dan toch niet over hoe wij communiceren? Maar op de manier waarop wij bouwen lijkt mij? Of zie ik iets verkeerd. :p

Tuurlijk Rik, dan even je email per PB.

Sjors zul je bedoelen.
Waarschijnlijk over de manier van communiceren, de manier van bouwen lijkt mij niet hoor;)

Laatst bewerkt:
Tuurlijk Rik, dan even je email per PB.

Sjors zul je bedoelen.
Waarschijnlijk over de manier van communiceren, de manier van bouwen lijkt mij niet hoor;)

Oke... Vreemd hoor, hier is iedereen toch zeer behulpzaam en niet vervelend tegen anderen. Discussie hoort er ook bij omdat je daar van leert. Maar goed. Ik bedoelde inderdaad Sjors.

Enne... Je hebt pb. :p

Oke... Vreemd hoor, hier is iedereen toch zeer behulpzaam en niet vervelend tegen anderen. Discussie hoort er ook bij omdat je daar van leert. Maar goed. Ik bedoelde inderdaad Sjors.

Enne... Je hebt pb. :p

Klopt, maareh laat maar zitten,
Het vervelende is dat ik hem een boek van de Agamemnon geschonken heb, niet digitaal, maar een écht boek, omdat ik zelf ook de gebonden versie heb.
Ik zou t.z.t. netten krijgen, nooit gezien...... ach, weer een les geleerd:mad:

Toch houdt het mij wel bezig; misschien zijn er meer frustraties op het forum en is het goed om dat eens uit te spreken.

Pb gelezen en actie genomen;)

offley-port-wine-glass-david-letts.jpg

Back