De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

ik heb 2 ventilatoren in de pc , een start niet uit zichzelf , wel als je hem een duwtje geeft , en een die of een storing in zyn eigen data afgeeft of een programa fout .

de fan zou 16544 rpm draaien.

hoort 1654 te zyn.

Oké, ik kijk niet veel TV, alleen het nieuws en achtergronden, en een paar afleveringen NCIS op Net 5, daarna gaat de radio aan op een Blues zender :cool:

even een dubbele expresso extra sterk barman.
met mijn jetlag probeer ik wakker te blijven en alle postings snel door te nemen van de afgelopen anderhalve week. ik had in mijn hotel maar beperkt internet tot mijn beschikking (3 uur per 24 uur, gratis, daarboven ging dat dan € 15,00 per dag kosten.
hierdoor maar af en toe even op het forum gezeten, aangezien in de beschikbare 3 uur per dag ook nog de nodige zakelijke emails beantwoord moesten worden en "helaas" moest ik ook nog de nodige uren slapen :)

de trip naar Mexico is trouwens goed verlopen. het is wel een land om veel geduld te hebben en je moet het beschouwen als een ontstress-sessie, zo relaxed al men daar werkt.

naast het werk ook nog tijd gehad om de nodige culturele zaken te bekijken waaronder een mooie site met diverse oude tempels en piramides.

en hoe erg, over een paar maanden mag ik waarschijnlijk weer een keer terug.

LOR-EspressO-Limited-Edition-Sumatra-Blue-Batak-5.jpg

ik ben bezig de onderdelen van de schepen allemaal naar deze kant te verhuizen.

en ze in de groote kast te doen in de la s.

in de bovenste la zit aan een kant de bouwboek van de avro lancaster, en de kunstof uss Missouri scale 1:535.

en met een plankje is de la in 2 delen verdeeld, aan de andere kant liggen de onderdelen van de amerigo vespucci.

la 2 bouwhout

la 3 voor de helft de eendracht

nee, had er wel naar gekeken van te voren op internet, maar dat lijkt daar niet zo te leven.
heb voornamelijk veel terrasjes gezien met veel bier en heerlijk eten

Hebben ze ook geen tijd voor; siésta en de merengue (schrijf ik dat goed?) staan daar voorop.
Bootjes bouwen Pffff, véél te vermoeiend;)

Back