De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Vandaag eerst maar even de talies tussen de jufferblokken op spanning brengen, kan ik gelijk controleren of alle hoofdtouwen wel de juiste lengte hebben en dan naar de verjaardag van mijn vader (90 jaar)

Andy

Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader Andy, altijd gezellig zo'n leuk feestje:proost:

Germt

respectabele leeftijd ! Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader Andy.

voor de liefhebber
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ontmoetingsdag

Gezien het succes van de vorige ontmoetingsdag ben ik van plan om weer een ontmoetingsdag te gaan organiseren met Andy.
Dit ook weer om onze afgebouwde en/of onze in aanbouw zijnde modellen te laten aanschouwen, en natuurlijk ook om de bouwers beter te leren kennen, alsmede van elkaar te kunnen leren.
Wij hebben het aanbod van Ton (van de Kombuis) gekregen om dit te doen in een aparte ruimte van zijn winkel met de mogelijkheid tot het verstrekken van een kleine versnapering.
Het zal dan ook in Wageningen zijn, wat redelijk centraal ligt en voor de meeste van ons goed te bereizen valt.
Het lijkt ons dan ook een goed idee om dit in het komende najaar te laten plaats vinden (oktober of zo) dit omdat we dan geen last hebben van slechte weersomstandigheden.

Iemand suggesties of aanvullende ideeën?

Germt

Lijkt me erg leuk, september kan ik niet, maar oktober lijkt me ideaal. Lijkt me ook leuk om de kombuis eens te zien :D

zodra er meer bekend is over een datum zal ik deze blokkeren in mijn agenda. behoudens zakelijke verplichtingen zal ik er proberen bij te zijn.

Ik heb een klein foutje gemaakt, De Kombuis is natuurlijk in Barneveld, en niet in Wageningen:oops:

Germt

lijkt me goed germt , is de winkel dan ook open want anders laat ik mijn pinkaart thuis :)

Hahaha, de winkel zal wel open zijn, omdat ik denk dat zaterdag een mooie dag is.
Ik neem ook geen pinpas mee hoor, hooguit wat cash want ik zal wel weer een lijstje hebben, dat werkt bij mij altijd het beste, kom ik ook niet in de verleiding;)

Germt

Hahaha, de winkel zal wel open zijn, omdat ik denk dat zaterdag een mooie dag is.
Ik neem ook geen pinpas mee hoor, hooguit wat cash want ik zal wel weer een lijstje hebben, dat werkt bij mij altijd het beste, kom ik ook niet in de verleiding;)

Germt

Vrienden, ik vind het een prima voorstel. Kom graag daarvoor een stukje naar het oosten rijden

Gr.

Henk

Oké, ik zie dat er al een man of 7 positief reageren op deze ontmoetingsdag, en dan neem ik aan dat nog niet iedereen het bericht gezien heeft.
Zoals gezegd, lijkt mij oktober, begin november een mooi moment om dat te doen.
Ik ga binnenkort nog op bezoek in Ede (bij de PW) tevens even langs de kombuis voor wat materialen.
Ik zal dan e.e.a. kortsluiten met Ton en Andy, en daar in een later bericht op terugkomen.
Gaat weer net als de 1e ontmoetingsdag een interessante en gezellige dag worden:cool:
Tevens is het leuk de gezichten achter deze schepen te leren kennen.
Ook zal er gekeken worden of er een mogelijkheid bestaat tot het verstrekken van koffie en broodjes o.i.d. (uiteraard tegen een kleine vergoeding)
Uiteraard is het leuk, en ook een beetje de bedoeling dat er indien mogelijk wat hobbywerk van elkaar bekeken kan worden, en we doen dat ook met het nodige respect natuurlijk, dus schroom niet;)

Germt

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, goed idee Germt! Ik vond de 1e keer fantastisch en de bouwers van historische schepen hebben elkaar toen al wat beter leren kennen. Zeg maar of ik soms wat tafels mee moet nemen. Verder heb ik ook nog evt. een doos zoals de FW zu Pferde in de aanbieding;) Maar ik werk er graag aan mee om er weer iets leuks van te maken. Verder een goede motivatie voor mij om de Gotheborg verder af te bouwen. Prik je svp binnen niet al te lange tijd een datum?
Cpt Fred

Back