De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Eerlijk gezegd download ik TV series (en films) bijna allemaal. Sinds ik niet meer aan modelbouw kan doen heb ik JAG (voorloper van NCIS, 10 seizoenen), NCIS (12e seizoen draait nu, t/m afl. 9 gezien), Game of Thrones (4 seizoenen) en Downton Abbey (4 seizoenen) en laatst ook nog de oude serie MacGyver (7 seizoenen) "opgehaald". Die bekijk ik als het me uitkomt, soms op de computer en soms op TV. Bevalt me goed.

De rust allen,

Ad

Ik heb ook veel gedownload maar ik ben altijd bereid geweest te betalen. Met netflix kan dat, ook met HBO en voor beiden geldt dat als je minder kijkt of het aanbod op dat moment niet interessant is voor je, je gewoon opzegt om eventueel later weer terug te komen. Verder heb je ook nog iets als popcorntime.

Ad, naar dat je niet meer aan modelbouw kunt doen. Dat is tijdelijk hoop ik?

Vandaag m'n proxxon belt sander binnen gekregen, snel geleverd. Dat schuurt wel lekker zeg. Heb even een spantje die ik vlak buiten de lijntjes had gezaagd nu mooi op maat geschuurd. Mooie aanvulling op mijn scroll saw.

Ja, deed ik vroeger ook. Huurde soms wel 7 films in een weekend. Videoland online stelt ook niets voor, iig niet als je die van 10 euro per maand doet (videoland-unlimitted). Gratis proefabo gehad voor een maand, 1 film gezien de rest was te waardeloos. Allemaal B-films.

Stormachtig hier, ik woon in een parkgebied met veel bomen dus dat hoor je wel loeien. Dat heeft wel wat als je lekker warm binnen zit met natuurlijk... een glaasje wijn ;)

Castle is niet zo interessant voor mij. NCIS ed ook niet, ik vind het behoorlijk nep allemaal. Ik kijk graag Britse detectives of andere series. Maar ja, smaken heh?

Van die je noemt vind ik alleen de oude Bergerac leuk puur uit nostalgie, en de Lewis die als opvolger kwam jaren later op de serie Morse.

Back