Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
tuin begint wel krap te worden nu ha ha ha!
350 KUUB, hoe diep wil je dat Gerald wel niet gaat ;-)je kan hem bij mij in de tuin komen taxieen die is 350 m3
Hoi, dat heb ik ook wel een beetje hoor, soms tandeknarsend bezig weer gedult te zoeken..... maar daarom heb ik ook minder/niet schaal jets die in no-time in elkaar gezet waren, er moet immers toch gevlogen worden nietwaar?Voor mij moet een toestel vliegen en zo snel mogelijk. Na een jaar zien dat hij juist op zn poten staat. Nee, niets voor mij. Maja, ieder zijn hobby !
Grtz Matanza
Heb je niet iets met beton of zo....? Schiphol dan misschien ha ha ha!Misschien toch eens kijken of we Hilversum niet een dag dicht kunnen gooien voor een jetmeeting zodra de jouwe klaar is :lol:
Nee hoor, niets gemist, alleen nog niet geplaatst. Het meeste body werk is zoals eerder gezegd bij marijn gedaan. Zo ook deze speedbrakes. Hij heefd er allerlei malletjes voor en ik heb ze naast m'n docu gehouden, ziet er schaal uit dus waarom het wiel opnieuw uitvinden. Nu zitten ze reeds in elkaar maar er is nog meer werk aan, daar kom ik tzt dan nog wel op terug. Voor nu, twee achterste romphelften zijn in de mal gesmeerd met koolstof, hoofdliggertjes zijn opgebouwd uit 2mm printplaat met 0.5mm plaat erover. Cilinder is een standaard BVMjets.com onderdeel en de bracket is van kunstof gegoten. Inderdaad erg mooi spul, ben heel erg benieuwd hoe effectief ze zullen zijn.Heb ik nou alle foto's van de speedbrake gemist, of heb je die echt niet gepost? Die zien er ook wel vrij schaal uit al.
Hoi, dat heb ik ook wel een beetje hoor, soms tandeknarsend bezig weer gedult te zoeken..... maar daarom heb ik ook minder/niet schaal jets die in no-time in elkaar gezet waren, er moet immers toch gevlogen worden nietwaar?
Heb je niet iets met beton of zo....? Schiphol dan misschien ha ha ha!
Nee hoor, niets gemist, alleen nog niet geplaatst. Het meeste body werk is zoals eerder gezegd bij marijn gedaan. Zo ook deze speedbrakes. Hij heefd er allerlei malletjes voor en ik heb ze naast m'n docu gehouden, ziet er schaal uit dus waarom het wiel opnieuw uitvinden. Nu zitten ze reeds in elkaar maar er is nog meer werk aan, daar kom ik tzt dan nog wel op terug. Voor nu, twee achterste romphelften zijn in de mal gesmeerd met koolstof, hoofdliggertjes zijn opgebouwd uit 2mm printplaat met 0.5mm plaat erover. Cilinder is een standaard BVMjets.com onderdeel en de bracket is van kunstof gegoten. Inderdaad erg mooi spul, ben heel erg benieuwd hoe effectief ze zullen zijn.
Groetjes,
Gerald
![]()
In het echt schijnt een sigaret uit je mond te vliegen als ze volledig open gaan.
Misschien kan de toekomstige piloot dat checken.
Niet ín een F16, maar als je naast die dingen staat, vacuum....Sinds wanneer mag je roken in een f16??![]()
350 KUUB, hoe diep wil je dat Gerald wel niet gaat ;-)
Hee Gerald, zo ziet er nog mooier uit.
Wat een vakwerk zeg, respect.
Misschien toch eens kijken of we Hilversum niet een dag dicht kunnen gooien voor een jetmeeting zodra de jouwe klaar is :lol:
Vandaag effe wat broodnodige besscherming gemaakt. Wat underfloor layer bij de bouwmarkt, is uitstekend geschikt voor een paar mooie hoezen. Zacht schuim binnenzijde en stevige buitenkant.
Bespaar alleen niet op de tape, dan gaat het na een paar weken weer los heb ik gemerkt, gebruik dus echt een A-merk![]()
Hoi Wilbert, je kunt altijd nog de verklein/vergroot machine van professor Barabas gebruiken als het formaat je niet aanstaat. Het heefd echter ook z'n nadelen hoor! Ik kan hem niet eens fatsoenlijk draaien in dat schuurtje van me.En ik maar denken dat ik een aardig formaat f16 aan het bouwen ben 1/8. Gelukkig heb ik de grote tekening nog.
Echt waanzinning mooi werk gerald. Zit elke dag te kijken of je weer wat opgeschoten bent.
Btw ik heb je profiel voor de vleugels gebruikt hoor, ga ze binnenkort snijden. bedankt nog
wilbert