Ik vond deze link op PhantomPilots: http://www.cloudlightfpv.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jammer genoeg PH3 Prof terug naar de fabriek ter onderzoek.
![]()
Hey ,ben weer terug van mijn rondreis door Zwitserland ,deze was top!!
Heb alleen nu een probleem
Kan een stuk of wat films niet laden ook niet via de drone zelf , zie de films wel op de iPad als hij is afgekoppelt van de drone ??
Help,want dit zijn super beelden ( kan niet renderen)
Welkom terug was een korte vakantie
En heb je al geprobeerd om het met een cardreader over te zetten?
of van je Ipad naar de pc of Imac?
succes kijk uit naar je resultaten![]()
Filmpje staan toch ook in je flight log op geslagen van je Ipad?
Als je een Mac hebt kan je die over zetten als het goed is
ik heb een samsung galaxy 10.1 inch tablet van +- 1,5 jaar oud, (android),en heb ik de laatste updates geïnstalleerd voordat ikHoi , wat voor tablet heb je iPad of andere .....
bereik ligt toch waar je staat ,open veld of tussen bomen ? verste wat ik heb gehaald is 1600meter zonder hulpmiddelen .
Ja ,je moet toch wel wat van firmware pc video bewerken weten anders kan je wel eens lastig worden.![]()
Ik merk de laatste tijd dat mijn phantom 3pro, soms uit zichzelf heeel langszaam rondjes draait, niet altijd maar toch relatief vaak, meer mensen met dit probleem? Zou een imu calibratie helpen misschien, bij laatste fw update niet gedaan namelijk
Als eerste: probeer te leren vliegen zonder tablet. Want in paniek raken als de app crashed is nergens voor nodig. De phantom kan prima vliegen zonder app. Als dat nog eens gebeurd, geen paniek. App afsluiten uit het geheugen, desnoods de USB kabel los en weer terug en rustig de connectie maken. De phantom stort echt niet neer.ik heb een samsung galaxy 10.1 inch tablet van +- 1,5 jaar oud, (android),en heb ik de laatste updates geïnstalleerd voordat ik
de dji go app heb geïnstalleerd.
Ik dacht dat het te maken had met het opslaan van video op de tablet, en die dan snel volloopt en het op een gegeven moment
niet meer aan kon. Ik weet niet hoeveel zooi het was, maar veel gigabytjes, en die heb ik er dan ook af gegooid
en toen de dji go app opnieuw geïnstalleerd, toen cache localy when recording uitgezet, en vandaag dan ook geen
last meer gehad. Gelukkig stond mijn phantom aan de grond toen de app weigerde, maar ik las ook van iemand
waar dat tijdens de vlucht gebeurde, en leuk dat je dan een rth knop hebt, maar dat lijkt me dan toch wel even
schrikken als dat gebeurd.
Rondjes is vaak compas en/of imu. Na zo'n grote update altijd een imu calibratie.
Nu het weer buiten kouder wordt, zet dan eerst de phantom een tijdje buiten om te koelen en voer dan direct de imu calibratie uit.
Niet binnen want anders duurt de 'warming up' erg lang totdat deze de temperatuur bereikt heeft waarde imu calibratie temperatuur is bij uitgevoerd
Hoi Menno,Als eerste: probeer te leren vliegen zonder tablet. Want in paniek raken als de app crashed is nergens voor nodig. De phantom kan prima vliegen zonder app. Als dat nog eens gebeurd, geen paniek. App afsluiten uit het geheugen, desnoods de USB kabel los en weer terug en rustig de connectie maken. De phantom stort echt niet neer.
Voor al die andere vragen. Standaard moet je echt verder kunnen dan een paar honderd meter. Mij is het in ieder geval gelukt tot einde van een heel lang grasveld op ongeveer 50m hoogte en 2700m kreeg ik pas een video warning.
Let wel, dat is video, geen besturing, die gaat nog veel verder.
Geen WiFi en Google maps?, eerst thuis de map oproepen, rond je heen browsen en inzoomen want dan wordt de map gecached en kan je zonder verbinding toch de map op locatie gebruiken.
Voorwaarde snelheid moet aangegeven worden, heeft niets met je tablet te maken.
Return to home 10m verder, hmmm heb je wel lang genoeg op genoeg satelliets gewacht. Wellicht voordat je echt gaat vliegen dan eerst de nieuwe goed home locatie opslaan want die van mij komt altijd binnen de meter precies terug..altijd...
Landen bij 40%?, waarom?, zonde van de vliegtijd toch. Ik vlieg al 9 jaar met lipos en hou de 20% aan. De dji lipos zijn zelfs een beetje anders want bij 20% zijn ze hoger in spanning dan andere. Dji geeft zelf ook toe om af en toe naar de 8% te gaan.
Lipos gaan pas kapot bij vaak onder 10% te gaan en echt direct kapot bij 0%
Verder weet ik het even niet meer van je vragen, maar probeer echt eerst vertrouwd te worden met de phantom en vliegen.
Menno