Mooi dat er weer wat tijd vrijkomt voor de hobby, en dat de revo niet helemaal vergeten wordt!
Yup daar ben ik ook aardig actief! Ik kan gelukkig redelijk gratis gebruik maken van cnc freesbanken, en dan wordt het nog gedaan voor me ook

. Het ontwerpen en tekenenen van onderdelen lukt me wel, dus dat samen met gratis frezen maakt het wel mogelijk om het een en ander te maken voor de revo!
Ik neem aan dat je gewoon de summit axles wilt blijven gebruiken? Wat je dan het beste kunt doen is standaard stub axles (waar je wielmeenemers op zitten) op maat zagen, en deze gebruiken in de losi diffs. Deze vervangen dan de drive cups van de losi diffs. Op deze aangepaste stubaxles kun je dan zonder problemen gewoon je summit assen gebruiken. Je kunt ook deze gebruiken:
1/8 diff output shaft, RC Monster Products
Maar door hoge shipping zal een stub axle op maat maken veel aantrekkelijker zijn.
CVD center assen kunnen ook prima op losi diffs! Daar heb je enkel wat ringetjes voor nodig en een stukje krimpkous en misschien nog wat ander klein spul, zal even een linkje daarvoor zoeken, die heb ik nog ergens.
RPM bulkheads zijn net als FLM bulkheads al een hele tijd een gerucht voor zover ik weet. Blijkbaar vinden fabrikanten (op integy na, maar die buigen ook gemakkelijk) het niet nodig om bulks te maken, ze zouden al stevig zat zijn (

?). Kan me ook voorstellen dat het simpelweg te complex is. Ik kan aardig goed overweg met solidworks, maar die bulkheads natekenen is een flink karwei, laat staan ze frezen/spuitgieten. Kan me voorstellen dat een aftermarket fabrikant het een te grote investering vindt, of de producten te duur moet maken waardoor ze te weinig verkocht worden.
Zie:
http://traxxas.com/forums/showthrea...ERBE-rebuild&p=5313617&viewfull=1#post5313617
Voor het op maat maken van je stub axles
En zie:
http://traxxas.com/forums/showthread.php?8960619-MITCH316-ERBE-rebuild&p=5279028#post5279028
en
http://traxxas.com/forums/showthrea...ERBE-rebuild&p=5370679&viewfull=1#post5370679
Voor het gebruiken van center CVDs met losi diffs
Edit:
Oh, en tegenwoordig worden vooral de losi cases aangepast, zodat enkel rondom de input shaft van de diffs er wat materiaal bij de bulkhead weg hoeft, dan blijft de bulkhead mooi stevig. Al is het dan nog steeds makkelijk om ze te breken met een goede crash..