Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Theo Coenen zei:route beschrijving naar ons veld.
Voor de mensen uit het noorden, neem de A2 richting Maastricht. Dan bij afslag 47 (Roosteren, Susteren, Maaseik, Holtum-noord) ga je de snelweg af. aan het einde van de afslag op de rotonde de 3de afslag richting Holtum-Noord. Bij de volgende rotonde ook weer de 3de afslag. Deze weg blijf je volgen (de weg draait 2 keer naar rechts weg), die lijdt je om het industriegebied heen. Dan bij een T splitsing rechts aanhouden en omhoog naar de brug over het Julianakanaal. Als je op de brug bent dan moet je naar links de weg langs het kanaal volgen. Na ongeveer 1 kilometer is het moldelvliegveld dan aan je rechterzijde.
adres is parallelweg Sittard-Geleen. ANWB route planner!!
Vanuit het zuiden is de route afslag 48 (Born, Nedcar) dan de borden Schipperskerk volgen. Bij het dorpje Schipperskerk de doorgaande weg volgen. Ongeveer 600 meter verder is dan aan de linkerzijde het modelvliegveld.
Toen Hans en ik door hadden dat jou Routebeschrijving niet klopte, heb ik snel mijn TomTom weer aangezet ... pfieuw!Theo Coenen:![]()
![]()
aiaiai, ik zie al wat ik fout heb gedaan...... Ik heb de verkeerde afslagnummers gebruikt. 47 moest 46 zijn en 48 moest 47 zijn. vandaar dat jullie bij afslag 47 die rotonde niet tegen kwamen.
Ton ziet sinds vandaag het nut van een balancer in.