raf
Forum veteraan
hallo eric
nee er is maar een marder bij
de rest is een "neger" een "hai" en een" kaiten1"
komen nu als dit gaat werken nog een paar kleine boten bij
maar dan eerst een buis vinden met de juiste diameter
kaiten kan ik nog tot 4 door gaan
maar dan word het plezant als dit werkt kan ook elk ander plastiek model omgebouwd gaan worden
elke boot kan met de U62 van graupner worden omgebouwd tot een varend en duikend model
een kleine u47 is volkomen mogelijk daar je twee motoren kan aansturen met de regelaar die op het printje zit
het tweede kanaal wat normaal je boot doet draaien gebruik je voor deze nieuwe servosturing "het is geen servo meer als hij is omgebouwd"
en de duiktank van de U62 past er ook in het zei recht op of plat liggend op een aanpas stukje
het enige dat je aan probleem hebt is dat je maar met 1 boot tegelijk kunt varen in een bak( 2X1 meter) is reeds voldoende
en het kost haast niets
een motor heb je reeds uit de U62
een tweede motor kost 10 euro + poto
zender heb je reeds van de u62
en de accu's zijn ook te gebruiken al zou ik er grotere in zetten
meestal heb je de plaats
komt deze servosturing er nog bij 3.90 euro+ port
heb je voor een 100 euro een best kleine maar wel mooie boot en dat is weinig geld tegen over wat een grote boot kost
voor open water niet geschikt maar op een tentoonstelling kan je tenminste demo geven van hoe een boot werkt
en daar we per jaar toch een tentoonstelling of 4 doen met B.MSA komen deze bootjes goed van pas
gr raf
nee er is maar een marder bij
de rest is een "neger" een "hai" en een" kaiten1"
komen nu als dit gaat werken nog een paar kleine boten bij
maar dan eerst een buis vinden met de juiste diameter
kaiten kan ik nog tot 4 door gaan
maar dan word het plezant als dit werkt kan ook elk ander plastiek model omgebouwd gaan worden
elke boot kan met de U62 van graupner worden omgebouwd tot een varend en duikend model
een kleine u47 is volkomen mogelijk daar je twee motoren kan aansturen met de regelaar die op het printje zit
het tweede kanaal wat normaal je boot doet draaien gebruik je voor deze nieuwe servosturing "het is geen servo meer als hij is omgebouwd"
en de duiktank van de U62 past er ook in het zei recht op of plat liggend op een aanpas stukje
het enige dat je aan probleem hebt is dat je maar met 1 boot tegelijk kunt varen in een bak( 2X1 meter) is reeds voldoende
en het kost haast niets
een motor heb je reeds uit de U62
een tweede motor kost 10 euro + poto
zender heb je reeds van de u62
en de accu's zijn ook te gebruiken al zou ik er grotere in zetten
meestal heb je de plaats
komt deze servosturing er nog bij 3.90 euro+ port
heb je voor een 100 euro een best kleine maar wel mooie boot en dat is weinig geld tegen over wat een grote boot kost
voor open water niet geschikt maar op een tentoonstelling kan je tenminste demo geven van hoe een boot werkt
en daar we per jaar toch een tentoonstelling of 4 doen met B.MSA komen deze bootjes goed van pas
gr raf