A
akooij
Guest
2.4 Ghz is prima hoor. Sterker nog, je stoort er niemand mee als je wildvliegt en is dan ook een verstandige keuze. Nog fijner (voor jou) is dat jij zelf ook niet snel last zult hebben van andere zenders in de buurt.
Zalig is het niet, maar wel prettig.
Die brushless motor is een must wil je langer dan ca. 2,5 - 3 uur vliegen (totale vliegtijd hè
). Ik raad je wel aan om dan de E-Sky 3100kv motor te nemen met 10 tands pinion, of een gelijkwaardig alternatief. De 3900 (past) en 3800 (bijvijlen heli) zijn naar mijn smaak VEEL te veel van het goede voor een king. De 3100 geeft je prima headspeed en dus ook een fijne balans in de heli, zonder gevaar te lopen dat je rotorkop uiteen spat.
Overigens; de ESC die ik besteld had (de Mystery FM30A) is een heel fijn ding. Die soft-start vind ik echt heel erg fijn. Programmeren is ook een simpel werkje hoewel je even moet zoeken naar de manual op het net, da's minder. Overigens hoefde ik er helemaal niets aan te veranderen, maar heb toch even een aantal paramerers veranderd en terug gezet om te proberen. E-Sky Head Hold gyro (of je het nu wel of niet wilt gebruiken) presteert nog steeds boven verwachting na een 3 tal vluchten.
Zalig is het niet, maar wel prettig.
Die brushless motor is een must wil je langer dan ca. 2,5 - 3 uur vliegen (totale vliegtijd hè

Overigens; de ESC die ik besteld had (de Mystery FM30A) is een heel fijn ding. Die soft-start vind ik echt heel erg fijn. Programmeren is ook een simpel werkje hoewel je even moet zoeken naar de manual op het net, da's minder. Overigens hoefde ik er helemaal niets aan te veranderen, maar heb toch even een aantal paramerers veranderd en terug gezet om te proberen. E-Sky Head Hold gyro (of je het nu wel of niet wilt gebruiken) presteert nog steeds boven verwachting na een 3 tal vluchten.
Laatst bewerkt door een moderator: