EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Gaat helemaal goedkomen dus qua spullen:) Jammer genoeg heb ik vrij recent alle methanoldingen weggegooid (motorsteunen, props, e.d.) anders had ik je ook nog kunnen helpen.

Anyway, voor de mensen die morgen komen; hoe laat zijn jullie op het veld?

Beste clubgenoten bedankt voor de tips en reactie's.

@ erik
als ik het goed las ga je morgen naar het veld. ik denk dat ik ook wel kan
Dus ik weet niet of je die spullen mee wilt nemen dat ik ze dan gelijk op kan halen

@ pilottim
Bedankt voor het aanbod ik denk zeker dat ik hem nog wel ga lenen maar ik weet nog niet waneer

@ Fabian
fijn dat ik een motorsteun van je kan krijgen.

mvg p@ul

Laatst bewerkt:
Paul ik neem hout, folie en lijm voor je mee. Propjes heb ik alleen 9x6 liggen, das te klein. Motorsteun heb ik niet meer, maar Fabian wel!
Het balsa is vrij dun, kijk maar even of je er wat mee kunt.

Als je niet naar het veld kan komen, dan rij ik wel even langs je huis hoor. Rozenburg toch? PM maar even anders..

nee ik kom morgen na 13 uur richting het veld dus dan zie ik je daar.

pm anders nog even je tel.nummer als het dan anders loopt dan kan ik je nog even bellen.

mvg p@ul

Was weer een heerlijk dagje vandaag. Lekker met de Parkmaster gespeeld, vlucht met z'n 3en (2x Profile Yak, 1x Parkmaster) was erg leuk.
Ook de Xtra nog uitgelaten, moet nodig trainen....

Inderdaad een geweldige middag, super weer ook:) Komend weekend geven ze behoorlijk slecht weer op, dus ik heb mijn vlieguren alvast gemaakt, hehehe.

Ennuh Erik, ik moet ook nog genoeg trainen:D

Heerlijke middag! Prima weer, lekker gevlogen..

En een echte man kan nog lachen na een mid-air:
full

full

Het andere toestel:
full

..ik stond toen het gebeurde met Erwin te praten, die zei 'dat wordt een mid-air' en op het moment dat hij 'mid-air' zei gebeurde het ook. (Toeval?)

De klap zelf leek wel vuurwerk, zowel het geluid als het beeld. Frontaal elkaars vleugel geraakt, die in snippers naar beneden kwamen dwarrelen met links en rechts ervan de neerkomende kisten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jups, zag het zelf ook niet gebeuren, maar het was een enorme klap, met daarna een flinke balsa/folie-regen....

Back