EMCR Rozenburg, verzameltopic.

hoe laat?

Hoi Robert.

Moet morgenochtend eerst die ouwe volvo door de keuring heen zien te krijgen en gelijk een grote beurt erachteraan, maar kan erop wachten werd gezegd.
Ik verwacht zo tussen 12 en 1en daar te zijn.

Groet ger.

Ik zal nu wel haast moeten maken met de skietjes, wil wel vliegen komend weekend.....

Ok, ga even een afspraak voor morgenmiddag proberen te verzetten. Zo vaak hebben we geen sneeuw (gelukkig) tenslotte.

Laat straks even weten of het is gelukt.

Tot hoe laat zijn jullie er morgen? Mogelijk lukt het me nog aan het einde vd middag om langs te komen....

Hmz, om 15.30 klaar met werken, wordt iets teveel haasten vrees ik, maar misschien dat het lukt....

Of eerder beginnen werken..??

Hehe, valt op zo'n korte termijn niet meer te veranderen:) Anyway; zaterdag en/of zondag maar eens kijken. Vanavond ontvangertje in de Funjet prikken, dan is die in ieder geval klaar:p

weekend : zaterdag sneeuwbuien met wind 3 tot 6 / zondag dooi veel regen en 3 tot 5 .( dan wordt het veld weer een moeras dus )

:evil: zwaar kl##te dus .
jammer hoor had zaterdag graag effe 2 of 3 vluchten gemaakt met de extra.

Misschien valt het wel ontzettend mee, de weersvoorspellingen kloppen vaak genoeg niet:)

ik hoop het , dat van dat moeras is wel onvermijdelijk als straks de dooi in zet .

gaat iemand toevallig van de week nog naar een modelbouwwinkel?????
ik heb ca lijm nodig en met bestellen kosten de verzendkosten weer meer dan de lijm zelf :mad:

mvg Paul

Back