Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De retracts laten langer op zich wachten dan verwacht, komen pas in Juni.
Heeft er iemand een andere oplossing want zolang was ik niet voornemens om te wachten.
De laatste dagen bezig geweest met het inbouwen van de electronica, waaronder een startonderbreker, telemetry, 8 kanaals ontvanger div. Servo's waaronder ook een voor de choke.
Als het goed is komt deze week ook nog een piloot binnen, besteld in Amerika, dan kan ik gaan beginnen met de cockpit.
Vandaag eindelijk de piloot binnen gekregen, van het weekeind dus beginnen met het maken van de binnenkant van de cockpit. De canopy ga ik vervolgens verschuifbaar maken, weet nog niet of ik m mechanisch verschuifbaar ga maken of met de hand.
Een poosje niet veel aan bouwen toegekomen, mooi vlieg weer geweest, maar nu weer even met de cockpit aan de gang geweest.
Ik heb de binnenzijde opgebouwd met balsahout, ga nu verder met de voorzijde van de cockpit.
Ik wist niet dat daar speciale lijm voor was, maar ik laat m nu maar zo, op deze manier is hij nog demontabel, wellicht handig in de toekomst.
Bedankt voor je inbreng.