EUROTOUR F5B ALMERE 2 en 3 JUNI

RW F5F is klaar, accu geladen, even alles uitgeprobeerd. Alles werkt incl. de limiter uitlezen en op 1300Wmin zetten. 3S 3300 en 220 ampere. Prima toch? Even spannend wat er met de instelhoek is gebeurd na al het gezaag in de romp. Ben benieuwd!!

Net een ruim uurtje thuis na een lang en fantastisch weekeind.
nu te moe om veel te tikken, maar het super geslaagd :)

Nog een bedankje aan alle helpers, zonder jullie was het niet gelukt.
En aan MVA voor de prachtige locatie!

Gerben

Zo, ben nog moe van het rondsjouwen / helpen.
Komende maand de nodige kilos weer aftrainen, van het wokrestaurant :mrgreen:

Jammer van de crash van de jonge deelnemer, die later op de dag ook niet zoveel geluk had.
Opvallend dat 1 afgefikte regelaar in de verre rand van de ene kant vh veld,
vliegers in de landingscircel en pits aan de andere kant vh veld onrustig hun eigen modellen deed besnuffelen :D

Ja Niek,

modelvliegen is zwaar werk.
Ik stonk gisteravond nog naar die regelaar, op de een of andere manier wil dat zwarte ook niet van mijn vingers af, ook niet met Jif.
Valt me nog mee dat vannacht in het ziekenhuis niet liepen te snuffelen met die brandlucht die aan me hing...

Ga je over 2 weken ook mee naar Heist op den Berg, Eurocontest in Belgie?

GJ

Hoe ging t zo plotseling in het ziekenhuis jg?
zo slecht was de wok nou ook niet...

accu vergeten.!

Oh, ik heb weer dom gedaan...
Net even gebeld met Freudenthaler en in Belgie wordt mijn nieuwe Surprise 16 afgeleverd door Rudi.
Vandaag besteld, wordt deze week besteld en volgende week geleverd, dat zijn pas levertijden!
Dus.. Rudi komt naar Heist op den Berg.

Ik wil graag dat

Marcel, Ronald, Johan en Joris ook meevliegen in Heist.
Ik zal wel coachen die dag.

GJ

Laatst bewerkt:
Ach... sommige domheid wordt beloond met breede grijns :)
Nah... had hem voor je mee kunnen nemen! Zaten TomTomsgewijs in de buurt...
O ja... GJ.. heb je even pb gestuurd...

Wok? GJ zit op schnitzeln die-eet? Vroeger gilden wij altijd bij dat eten... 'even een chinees naar buiten brengen' Whoppa!
Smaakversterkers... 'sodiumglutamaat'... zit werkelijk in alles... de niet natuurlijke variant is buitengewoon slecht... lang complex verhaal... maar ik word er behoorlijk draaierig van en krijg hartkloppingen... soep uit een pakje is voor mij uit den boze...

Gr Bas

Laatst bewerkt:
Heist stond wel op 't lijstje. Almere trouwens ook, maar dat ging even anders. Maar goed dat ik me met helpen en coachen ook wel vermaak. En m'n coachings PR verbroken met 42 rakken :-)

Ik weet nog van niks?
Het was een zeer fijn weekendje in Almere.
Spijtig van mijn slechte resultaten, maar ja.
Hierbij zijn jullie van harte welkom in Heist binnen 2 weken.
groetjes,
Luc

Het was een mooie dag zaterdag. De rakken zijn mooie plaatsen om de kwaliteit van de vluchten waar te nemen. Zelf vond ik het in ieder geval weer leuk om te doen. Bij mijn weten heb ik niemand te kort gedaan (wel hier en daar per ongeluk wat weggegeven, maar dat blijf je houden. Gaat soms om minder dan 10cm.).

Bernd had volgens mij echt een rotdag. Ook aan de rakken is dat niet leuk als je iemand meerdere keren een 'cut' moet geven als het al 'kut'(;)) gaat.

Stiekem hoop ik toch wel dat het volgend jaar weer wat rustiger is op het werk (zit nu ook over te werken), dan lijkt het me leuk om weer mee te gaan vliegen.

Back