Extreme Flight yak 54 88"

ik heb vandaag weer heerlijk gevlogen met de yak. de yak is een waanzinnige 3d bak. gisteren heb ik de muziek ook gemixt waar dit jaar de kur voor shows op gevlogen gaat worden. snel is dit te horen op mijn website. video's gaan we volgende week maken.

gr john

Heb je al met het aangepaste stabilo gevlogen of nog niets veranderd eraan?

Grt.

Wat denken jullie over een Zenoah 62 in de Yak?

Mijn Knol Cap 232 zijn vleugel heeft het begeven tijdens de vlucht, en dan nog niet eens bij een extreem manoever of zo.

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe kist voor de motor.

Koen

Ik heb John er vandaag mee zien vliegen, Super:worship:.
Machtig mooi hoe er mee staat te sturen. Alles deed ie,
hij vloog erg strak naar mijn gevoel. maar hij kon ook echt EXTREEM 3D aan.
Vooral als je zag hoe John er vandaag mee vloog.

Ga zoo Door John.

Grt.
Peter

Veel te zwaar.....

een ZG 62 is NIET TE zwaar, gisteren een yak zien vliegen met een EVO 54 erop met BMB reso, ik ben er zeker van dat de ZG dit beter doet. Ik zou zelfs durven zeggen dat een ZG 62 de beste keuze is. Die 100 gram extra gaan het zeker niet maken en je kan tenminste alles monteren daar waar het moet zitten, accu's heb ik nog altijd het liefst achteraan zitten, weg van motor en uitlaat.

Hmmmmm, waar heb ik dat eerder gehoord....

Grt.

dat heb je nog nergens gehoord Alex, trouwens een Knol cap bestaat niet, enkel een Zoder cap die al jaren oud is. Enkel de romp is ooit gemald door iemand van de familie. Dus aub een beetje respect voor deze mensen.

peter

knol heeft zeker ook en houten versi van de cap 231 gemaakt.
ik heb er en gehad.
trouwens zinsheim was leuk ,maar wel veel km s

remke

peter dat klopt inderdaad. ook wim sanders heeft de houten versie gehad van de cap. richard ook. dit was geloof ik een cap vna 2.4 meter. en die van richard was rood van kleur. ik heb zeker respect voor deze mensen. heel veel zelfls. zoals zij bouwen vind ik geweldig. maar het blijft een feit dat ik 2 crashes heb gehad. en richard ook 1 met de yak door de vleugels. ik heb nu nog een yak staan. en ik vond het moeilijk wat ik er mee moest doen. ik weet dat de yak aanzienlijk versterkt is dus heb me er over heen gezet en ben gaan folieën. snel zal de yak vliegen. ik hoop zelfs binnen een maand.

gr john.

Ik heb John er vandaag mee zien vliegen, Super:worship:.
Machtig mooi hoe er mee staat te sturen. Alles deed ie,
hij vloog erg strak naar mijn gevoel. maar hij kon ook echt EXTREEM 3D aan.
Vooral als je zag hoe John er vandaag mee vloog.

Ga zoo Door John.

Grt.
Peter

peter bedankt voor je complimenten. vind ik heel leuk om te horen. misschien wel leuk om te vertellen dat dit nog lang niet alles is. tot snel op het veld.

gr john

Even ter verduideling over de CAP 232. Het was de Cap van Richard die te koop stond op modelbouwwinkels.nl, gebouwd door hen. Ik weet niet wie in de familie hem gebouwd heeft.

Ik wil ze helemaal niet zwart maken of zo. Ik vind dat ze fantastische vliegtuigen bouwen.

Alleen het feit is dat deze vleugel het begeven heeft in de vlucht. Ik ben geen 3D piloot en was enkel het Novice programma F3M (belgie) aan het trainen.

Laat het ons gewoon houden op brute pech.

En dan nu maar back on topic en de yak.

Koen

Heej John,

Ziet er goed uit!

Wat ik me afvroeg; heb je met de DA50 nog power genoeg over om eventueel een smoke-installatie te monteren?(naar jouw mening) Ik heb van het weekend een 2.2m Yak-54 gekocht en zit te twijfelen over een DA50 of MVVS58 (ik neig naar de laatste)

Grt.

ik zou het niet doen. daar is de kist niet echt voor gebouwt. ik zou zeker deze kist niet zwaarder maken dan nodig. smoker is leuk maar geeft veel troep. als ik mag kiezen tussen da en mvvs is de keuze zeer gemakkelijk. ga voor da. maar dat is alleen maar mijn eigen mening waar iemand het niet mee eens kan zijn. en dat mag. laat maar horen wat je gaat doen.

gr john

Back